پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: استراحت به مسی کار آسانی نیست؛ می دانیم که هواداران تشنه لیگ قهرمانان هستند

کد خبر : 88629  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 فروردین 1398
ویارئال مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کند

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 30 لالیگا فرداشب مهمان ویارئال خواهد بود که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

والورده درخصوص دیدار با ویارئال گفت:

آن ها در وضعیت دشواری قرار دارند. در انتهای جدول قرار دارند اما مقابل تیم های بزرگ خیلی خوب بازی می کنند. در یک چهارم لیگ اروپا حاضر هستند و معمولا کار را برای بارسلونا سخت کرده اند.

 

استراحت به مسی؟

هرگز کار راحتی نیست که به بازیکنی چون مسی استراحت بدهید. بازی فردا برایمان مهم است و می دانیم که پس از این بازی مقابل اتلتیکو و در لیگ قهرمانان بازی داریم. خواهیم دید. رقبای ما انتظار لغزش ما را جهت رسیدن به ما دارند پس نباید این شانس را به آن ها بدهیم. پس باید بهترین ترکیب را روانه بازی کنیم هرچند که دوست داریم به برخی بازیکنان فرصت بدهیم

 

بازی کردن پیکه 4 اخطاره با خط محرومیت مقابل اتلتیکو؟

خواهیم دید که پیکه فردا بازی خواهد کرد یا نه

 

فشار قهرمانی؟

هیچ فشار اضافی روی ما نیست. فشار طبیعتا وجود دارد چون می خواهیم قهرمان شویم همانطور که سایر رقیبان می خواهند قهرمان شوند. 9 بازی وجود دارد که اگر 6 بازی را پیروز شویم قهرمان خواهیم شد. درست است که شانس بیشتری داریم اما لیگ هنوز به اتمام نرسیده و باید همچنان بازی کنیم.

 

تاثیر شایعات گریزمان؟

شایعات انتقال گریزمان ما را بی ثبات نخواهد کرد و همین طور اتلتیکو را. این اتفاق فصل گذشته نیز رخ داده بود و این ها طبیعی است.

 

چرخش؟

همیشه بازیکنانی هستند که کمتر از سایرین بازی می کنند. این بازیکنان اگر در تیم حضور دارند پس اهمیت دارند. فصل طولانی است و فرصت برای بازی کردن همه هست اما برخی وزن تیم هستند و این در همه تیم ها است.

 

سه گانه؟

هر سه عنوان هم دور است هم نزدیک. جزئیات کوچک تاثیرگذار است. هنوز چیزی را فتح نکرده ایم. هنوز راهی طولانی برای فتح سه گانه درپیش است و باید خوب باشیم. در لحظات سرنوشت ساز فصل قرار داریم و اگر بتوانیم یک جام را فتح کنیم قطعا فتح دومی و سومی بهتر خواهد بود.

 

اهمیت بازی؟

بازیکنان می دانند که بردن چقدر هزینه دارد. هم اکنون بازی های مهم در راه است اما بازی بارسلونا مقابل اتلتیکو خیلی زیاد به بازی بارسلونا مقابل ویارئال وابسته است.

 

کوتینیو؟

بعضی مواقع بعضی بازیکنان در مواقعی بهتر هستند. امیدواریم بهترین نسخه مالکوم، دمبله و کوتینیو را دراختیار داشته باشیم.

 

اولویت لیگ قهرمانان؟

از لحاظ تاریخی بارسلونا هر موقع لیگ قهرمانان را فتح کرده، لالیگا را نیز برده است. می دانیم که هواداران برای لیگ قهرمانان هیجان زده هستند. اما در این تورنومنت طی 15 دقیقه اوضاع می تواند از دستتان در برود اما در لیگ اوضاع فرق می کند و به عملکرد شما در طول فصل بستگی خواهد داشت.

 

بازگشت دمبله؟

نمی دانم که دمبله به اتلتیکو خواهد رسید یا منچستر یونایتد اما بازگشت او نزدیک است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.