پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: دمبله برای فردا در دسترس نخواهد بود؛ گریزمان نباید هو شود

کد خبر : 88656  |  زمان ارسال : جمعه 16 فروردین 1398
ویدال درچنین بازی هایی نیاز است

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 31 لالیگا فردا پذیرای اتلتیکو مادرید در دیدار فینال گونه فصل جاری لالیگا است که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این دیدار حاضر شد.

 

والورده درخصوص بازی گفت:

هر تیمی سبک مخصوص به خود را دارد و ما سعی خواهیم کرد به سبک خودمان وفادار باشیم. مسابقه بسیار ویژه ای است که نتیجه آن برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد. اگر ببریم اختلاف چشمگیری وجود خواهد آمد اما آن ها نیز می خواهند از اختلاف فعلی بکاهند.

 

پیروزی مساوی با قهرمانی لالیگا؟

تا زمانی که از نظر ریاضی قهرمان نشده باشیم ادامه خواهیم داد. هدف ما بردن بازی فردا است و نمی خواهیم کار به حدس و گمان کشیده شود هرچند که احتمال رخ دادن هر نتیجهای وجود دارد.

 

دمبله؟

او فردا در دسترس نخواهد بود. برای بازی با منچستر را نیز نمی دانم اگرچه که دیروز بخشی از تمرینات گروهی را انجام داد. ریسک نخواهیم کرد. در واپسین روزهای ریکاوری دمبله هستیم

 

مواجهه گریزمان با خشم نیوکمپ؟

من از هوادارانمان می خواهم که ما را حمایت کنند و با تیم حریف کاری نداشته باشند. دوست ندارم در استادیوم حریفمان علیه بازیکنان خودمان سوت اعتراضی بشنوم. هواداران باید در کنار ما باشند نه در مقابل حریف. هر بازیکنی در تصمیم خود آزاد است. گریزمان بازیکنی شگفت انگیز است و فردا باید حواسمان به او باشد.

 

نتیجه بازی با ویارئال؟

اگر شما با دو گل از حریف عقب بیافتید و بتوانید جبرانش کنید خیلی خوب است اما عکس آن خیلی بد خواهد بود.

 

ویدال؟

صرف نظر از حضور در ترکیب اصلی یا نیمکت نشین بودن ما شخصیت و توان او را می دانیم. او کیفیت های زیادی به تیم ما می دهد و برای دیداری چون اتلتیکو، داشتنش خوب است چون در اینگونه بازی ها قدرت بدنی و فشار بالاست. ویدال در اولین فصل حضور در بارسلونا خیلی خوب کار کرده است.

 

پیکه؟

او اماده بود اما مقابل ویارئال فکر کردم که خوب است استراحت کند. امیدواریم فرم خوب خودش را از دست ندهد. به مصاف تیمی با بازیکنان سرعتی و قدرتمند می رویم و باید 100 درصد آماده باشیم.

 

رکساچ نمی خواهد گریزمان را جذب کند؟

دوست ندارم درخصوص بازیکنان سایر تیم ها صحبت کنم و سعی می کنم برای بازیکنان و تیم و سرمربی تیم حریف احترام قائل باشم. هرکسی هر کاری را که دوست دارد می تواند انجام دهد.

 

اومتیتی در فصل آینده نیز خواهد بود؟

هنوز فصل تمام نشده و ما فردا در لالیگا و پس از ان در لیگ قهرمانان و همین طور در جام حذفی نیز بازی داریم و من به تمام بازیکنانم نیاز دارم و روی آن ها حساب باز می کنم

 

مالکوم؟

او در تیم مشارکت داشته و خیلی کارها برای تیم انجام داده است و امیدواریم که همچنان ادامه دهد. شانس بازی کردن او مثل سایرین است. او در بازی قبل هم گل زد و هم گل ساخت و پتانسیل برای کارهای بیشتر را دارد.

 

عملکرد مقابل ویارئال؟

بازی در هر لحظه می تواند از دستتان در برود. ان روز خوب نبودیم چون به خوبی حمله نکردیم و به هنگام از دست دادن توپ خیلی بی نظم بودیمو آن ها به همین دلیل از فضای پشت مدافعان ما استفاده میکردند که باید از ان جلوگیری کنیم. باید اتفاقات ان بازی را برطرف کردن نقایص به چیز مثبتی تبدیل کنیم.

 

سیلسن؟

وضعیت او را در تمرین امشب خواهیم دید. آسیب دیدگی او جدی نبود و امیدواریم که او را در این هفته دراختیار داشته باشیم. اینکه او به بازی چهارشنبه می رسد یا نه هم مشخص نیست

 

نظرسنجی ها درخصوص تمدید شما؟

توجه زیادی به این نظرسنجی های ورزشی یا سیاسی ندارم. چیزی برای گفتن ندارم و فکر می کنم هواداران برایم احترام قائل هستند. در تلاشیم تا این روند نتیجه گیری را ادامه دهیم تا عناوین بیشتری را فتح کنیم. در اینجا عناوین زیادی کسب شده است اما من تنها یک لالیگا را فتح کرده ام و می خواهم یکی دیگر نیز ببرم.

 

نژاد پرستی در فوتبال؟

این یک مسئله اموزش همگانی است و من فقط این را نژادپرستی نمی دانیم. باید نگاه آموزشی به آن داشت.

 

آرتور؟

آنچه که او انجام می دهد خاص است و از پس سایرین بر نمی آید، همین طور که کارهایی که دیگران انجام می دهند از پس آرتور بر نمی آید. وضعیت های متفاوتی در بازی شکل می گیرد که نیازمند ابزار مخصوص به ان نیز است.

 

موراتا گزینه خرید زمستانی بارسلونا؟

صحبت از این بود که موراتا به بارسلونا می آید و تمام بازی ها را بازی خواهد کرد. درنهایت موراتا به اتلتیکو مادرید رفت. نقش مهاجم در اتلتیکو با نقش مهاجم در بارسلونا فرق می کند. او دارد نقش مهاجم دومرا بازی می کند درحالی که با بواتنگ صحبت کرده بودیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.