پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو: طبیعی است که من و سوارز را در الدترافورد گاز بگیرند !

کد خبر : 88680  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 فروردین 1398
بازگشت لیورپولی های سابق به الدترافورد

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در شرایطی پس از آرامش خیال در لالیگا بابت پیروزی سرنوشت ساز مقابل اتلتیکو مادرید تیم خود را برای مصاف با منچستر یونایتد در الدترافورد آماده خواهد کرد که می تواند به تجربه فیلیپه کوتینیو و لوئیس سوارز بابت حضور در لیگ جزیره خوشبین و امیدوار باشد که قطعا می تواند واکنش هواداران شیاطین سرخ را نیز درپی داشته باشد.

 

کوتینیو و سوارز هر دو از لیورپول به بارسلونا منتقل شده اند و بنابراین تجربه بازی در الدترافورد را داشته اند و می توانند در شب حساس به لیونل مسی کمک بزرگی کنند که کوتینو درخصوص هو شدن از سوی هواداران حریف در مصاحبه با روزنامه میرور انگلستان گفت:

طبیعی است که بابت تیمی که قبلا در ان بازی می کردیم، هواداران منچستر یونایتد من و سوارز را گاز بگیرند اما این روی من تاثیری نمی گذارد و حتی یک انگیزه مضاعف برای ارائه بازی بهتر و تمرکز بیشتر محسوب می شود. بازی در الدترافورد یکی از بهترین احساساتی است که یک فوتبالیست می تواند بابت جو دیدنی و تاریخی آن تجربه کند. بنابراین کسبب یک نتیجه خوب می تواند آن را خاص تر کند. 

 

سوت های الدترافورد؟

هواداران لیورپول در بازی مقابل منچستر یونایتد حامی ما خواهند بود اما همچنین می دانند که در صورت صعود کردن هر دو تیم امکان رویارویی مقابل هم در آنفیلد را نیز داریم که البته من به دنبال برنده شدن به همراه بارسلونا خواهم بود. بازی مجدد در انفیلد رویایی و همچون انفجار احساسات خواهد بود.

 

چه چیز از منچستر یونایتد برای هم تیمی هایت برای گفتن داری؟

دروازبانی بزرگ و بازیکنانی عالی در خط حمله دارند. پوگبا و لوکاکو توانایی عبور از هر دفاعی را دارند و باید در متوقف کردنشان مراقب باشیم چون می توانند برای ما مشکل ساز باشند و فکر می کنم نقش پیکه کلیدی خواهد بود.

 

مصاف با لیورپول؟

امیدوارم این اتفاق در دور بعد رخ دهد اما در ابتدا باید در الدترافورد دیداری عالی داشته باشیم. در حال حاضر باید بگویم که از عملکرد خوب لیورپول در این فصل خوشحالم.  فصلی رویایی داشته اند اما من روی بارسلونا متمرکز هستم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.