پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگله: فصل از این رویایی تر نمی شد؛ رسیدن به بارسلونا از دسته دوم طی 3 سال عجیب است

کد خبر : 88688  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 فروردین 1398
خوشحالی لنگله از نخستین فصل حضور در بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - کلمنت لنگله مدافع 23 ساله و بدون حاشیه فرانسوی بارسلونا که در تابستان به عنوان مهره نیمکت نشین ساموئل اومتیتی جذب شده بود خیلی زود و در همان میانه نیم فصل نخست بابت عود پیدا کردن درد غضروف اومتیتی جای او را در ترکیب اصلی گرفت و به خوبی جواب داد و از این رو از اینکه فصل برایش اینچنین خوب پیش رفته است ابراز خوشحالی کرد.

 

لنگله که با پیروزی شب گذشته مقابل اتلتیکو مادرید، تقریبا اولین عنوان فصل جاری و اولین قهرمانی خود در بارسلونا را مسجل کرده است، درخصوص وضعیت خود در بارسلونا و رسیدن به بالاترین سطح فوتبال در شرایطی که سه فصل قبل در نانسی در دسته دوم فرانسه حضور داشت پاسخ داد:

عجیب و غریب است که طی 3 سال از دسته دوم راهی سویا و سپس وارد بارسلونا شوید اما فکر می کنم که این نتیجه کار و تلاش زیادی بود که هر روز در تمرینات انجام می دادم. صادقانه می گویم که انتظارش را نداشتم که در این فصل اینقدر زیاد بازی کنم که خوش شانس بوده ام و تاکنون 35 یا 36 بازی انجام داده ام به عنوان نخستین فصل حضورم در بارسلونا نمی توانست از این رویایی تر شود.

 

لنگله در ادامه بیان کرد:

اولین هدفم تزریق اطمینان به هم تیمی هایم است چون پست مهمی در بارسلونا دارم و باید عالی کار کنم چون در تیمی بازی می کنم که بازی مالکانه امری مقدس محسوب می شود.

 

پویول گفت که پیکه بهترین مدفاع جهان است؟

100 درصد با او موافقم بخصوص با کمکی که دارد به ما از ابتدای فصل باتوجه به سنی که دارد می کند. او تمام دوران حرفه ای خودش را در اینجا گذرانده و کاتالنی است و باشگاه را کاملا می شناسد و دوست دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.