پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : مقابل سلتا به بازیکنان استراحت میدهم . انتقادات از سبک بارسلونا مقابل لیورپول ؟

کد خبر : 89249  |  زمان ارسال : جمعه 13 اردیبهشت 1398
کنفرانس والورده قبل از بازی شنبه مقابل سلتاویگو

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا فردا مقابل سلتاویگو در لالیگا بازی میکند درحالی که از نظر ریاضی با پیروزی 1-0 مقابل لوانته قهرمان شده است . با این حال این بازی برای سلتاویگو که در خطر سقوط است و به امتیاز نیاز دارد مهم است .  بنابراین والورده در این بازی به احتمال زیاد به بازیکنان مهم استراحت خواهد داد .

 

والورده گفت :

ما مانند سایر بازی ها بدنبال کسب 3 امتیاز هستیم . ما هفته های سختی با انجام چند بازی داشتیم و دیدار برابر منچستر و لیورپول نیز شرایط را سخت تر کرد . بنابراین تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت اما هدف ما پیروزی است .

 

لیورپول :

ما در دور رفت نتیجه خوبی گرفتیم اما کمپین هنوز بسته نشده و میدانیم لیورپول قادر به انجام چه کاری است . ما در حال صحبت در مورد لیگ قهرمانان هستیم و به خاطر قهرمانی زودهنگام در لیگ نسبت به رقیب مزیت داریم و امکان استراحت به بازیکنان را داریم و از این مزیت استفاده خواهیم کرد . با این حال فردا به بازی با سلتا نیز فکر میکنیم .

 

آرتور :

خوب است , مدتی مشکل جسمانی داشت اما اکنون وضعیت او خوب است . ما باید برای فردا و بازی بعدی منتظر بمانیم . او خوب بازی میکند .

 

 ژاوی :

نمیدانم او بهترین بازیکن اسپانیا است یا نه اما قطعا یکی از بهترین هاست . او درک کاملی از موقعیت بازی داشت و زندگی حرفه ای دارد و بازیکن فوق العاده ای بود . او پروفایل مربیگری را دارد حالا یا در بارسلونا یا در تیم دیگری .

 

انتقاد از سبک بازی مقابل لیورپول :

هیچ حرفی برای گفتن ندارم . ما 3-0 پیروز شدیم و سبک بازی قوی داریم و به آن افتخار میکنیم .

 

سمدو - روبرتو ؟

بستگی به بازی دارد . روبرتو ویژگی های بازی در خط هافبک را دارد و بازیکنی آچارفرانسه است و ما از او استفاده میکنیم . سمدو بازیکنی است که از نظر جسمی قوی است و یک راه حل برای ماست .

 

تراشتگن :

فصل فوق العاده ای داشته و در لحظه ای که حریفان فشار می آورند او با آرامش کار خودش را میکند و تیم را نجات میدهد .

 

سیستم چرخشی ؟

ما میخواهیم رقابت کنیم اما بله درست است که احتمال دارد فردا بازیکنان کمتر بازی کنند زیرا ما وسط هفته بازی دیگری ( مقابل لیورپول ) داریم . میخواهیم رقابت را ادامه دهیم و به فینال برسیم .

 

سیلسن :

او نیز میتواند بازی کند . ما میتوانیم در ادامه لیگ به او اعتماد کنیم و از داشتن او بسیار خوشحالیم . او یک دروازه بان عالی است . او فینال کوپا را نیز در پیش دارد .

 

موریو :

وقتی در ژانویه فقط 2 مدافع مرکزی دارید وضعیت پیچیده ای ایجاد میشود و بقیه هم مصدوم هستند ... باید در لحظه تصمیم گرفته شود

 

مالکوم :

او بازیکنی است که در بازی و تمرینات خوب کار میکند اما فرصت زیادی نسبت به بقیه نداشته است که مشکل بارسلوناست ( اشاره به رقابت بالا ) . با این حال او هر زمان که بازی کرده عملکرد خوبی از خود نشان داده است .

 

قضاوت مطبوعات :

برای من مهم نیست که مطبوعات در مورد فصل ما چه چیزی میگویند .

 

ترکیب فردا :

ما برابر هوئسکا بازی خوبی انجام دادیم و فرصت های گلزنی داشتیم . نمیگویم ترکیب فردا مشابه ( بازی با هوئسکا ) است اما تغییراتی خواهیم داد .

 

آلنا :

من او را خوب میبنم . او سال گذشته بهترین گلزن بارسا B در سگوندا بود و این درحالیست که آلنا یک هافبک است . ما برای او هیجان زده هستیم و میخواهیم روی او شرطبندی کنیم . او در سطح تهاجمی و دفاعی در حال پیشرفت است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.