پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه های تقویت دفاع چپ بارسلونا

کد خبر : 89496  |  زمان ارسال : شنبه 21 اردیبهشت 1398
جوردی آلبا این فصل بدون جانشین بود.

اختصاصی بارسا نیوز- جوردی آلبا فصلی آسان را پشت سر گذاشت و جانشین و همتایی برای او روی نیمکت نبود،با خروج دینیه در این فصل مدیران باشگاه جانشینی برای او نخریدند و تصمیم گرفتند به میراندا اعتماد کنند اما او نتوانست نظر سرمربی تیم را جلب کند و احتمال خروج قرضی او وجود دارد،حال به گزینه های موجود برای مدافعان چپ میپردازیم:

فرلان مندی : مدافع فرانسوی المپیک لیون نتوانست رضایت باشگاه بارسلونا را در دو بازی رفت و برگشت دور یک هشتم نهایی جلب کند،البته اریک آبیدال بزرگترین حامی جذب او محسوب میشود و احتمال جذب او در تابستان وجود دارد.

فیلیپه لوئیز: این مدافع 33ساله برزیلی اتلتیکو مادرید مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است،گفتنی است او میتواند به صورت رایگان در تابستان به بارسلونا بپیوندد.

الکس مورنو : این مدافع اسپانیایی رایو واکانو در حال حاضر 25 سال سن دارد و از گزینه های مدنظر بارسلونا برای تقویت سمت چپ دفاع است.

آلبرتو مورنو : این مدافع اسپانیایی لیورپول در حال حاضر 26 سال سن دارد،او سابقه بازی در لیگ اسپانیا و تیم سویا را نیز دارد.

ناچو مونرئال : این مدافع 33 ساله  حال حاضر برای آرسنال بازی میکند،گفتنی است او در لالیگا برای تیم های مالاگا،اوساسونا و والنسیا نیز بازی کرده است.

داوید آلابا : با جذب 80 میلیون یورویی لوکاس هرناندز حال آینده داوید آلابا در هاله ای از ابهام قراردارد،گفته میشود بارسلونا خواهان جذب اوست.

مارک کوکورلا : این مدافع 20 ساله اسپانیایی که سابقه قهرمانی اروپا با تیم دوم بارسلونا را دارد،گفته میشود فصل آینده به بارسلونا خواهد پیوست،او حال حاضر در ایباربازی میکند اما بارسلونا در قرارداد او بندی گنجانده که میتواند او را بازخرید کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.