پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: ستارگان تشکیل‌دهنده نسل آینده بارسلونا

کد خبر : 89627  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 تیر 1398
با بالا رفتن سن بازیکنان اصلی، باشگاه به دنبال پوست‌اندازی است.

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در حالی پا به 32 سالگی گذشته که برخی بازیکنان مهم و کلیدی تیم از جمله جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز نیز مرز 30 سالگی را گذرانده و قادر به ارائه نمایش‌های سابق خود نیستند.

 

از این رو سران باشگاه خرید بازیکنان جوان و مستعد را در دستور کار قرارداده‌اند تا بتوانند به همراه بازیکنان لاماسیا نسل جدیدی برای باشگاه رقم بزنند:

 

فرنکی دی‌یانگ

او پس از ارائه بازی‌های درخشان در لباس آژاکس و تیم ملی هلند، توانست علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ جهان را به خود جلب کند. فرنکی در نهایت بازی در کنار مسی را به سایر پیشنهادات خود ترجیح داد و با عقد قراردادی به ارزش ۱۰+۷۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست. هافبک جوان هلندی‌ با بهره گیری از هوش بالای خود، عملکرد دفاعی و تهاجمی قابل قبولی دارد و می‌تواند جانشین مناسبی برای بوسکتس یا راکیتیچ باشد.

 

آرتور ملو

آرتور که یکی از عوامل اصلی قهرمانی گرمیو در کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۷ بود، خیلی زود با پیشنهاد چالش برانگیز باشگاه بارسلونا مواجه شد و با قراردادی شش ساله به ارزش ۹+۳۱ میلیون یورو به این تیم پیوست. هافبک برزیلی که بسیاری سبک بازی او را با ژاوی مقایسه می‌کنند، توانایی بسیار بالایی در حفظ توپ دارد به طوری که در فصل جاری بیشترین درصد پاس صحیح را میان بازیکنان بلوگرانا به ثبت رسانده‌است. 

 

عثمان دمبله

پس از خروج نیمار از باشگاه در تابستان ۲۰۱۷، مدیران برای انتخاب جایگزین او شدیدا تحت فشار قرار گرفتند به طوری که مجبور شدند برای خرید عثمان دمبله ۱۰۵ میلیون یورو بپردازند. اما مصدومیت مانع درخشش عثمان در نیوکمپ شد تا هم اکنون شایعاتی پیرامون احتمال خروج او از بارسا وجود داشته باشد. وینگر فرانسوی که 22 سال دارد، از تکنیک و سرعت فوق العاده‌ای بهره می‌برد و توانایی بازی در هر دو جناح تهاجمی را دارا است.

 

مالکوم

وینگر برزیلی در سال گذشته به عنوان جایگزین ویلیان با قراردادی 41 میلیون یورویی راهی بارسلونا شد اما هیچگاه نتوانست اعتماد ارنستو والورده را به خود جلب کند تا در بسیاری از بازی‌های فصل نیمکت‌نشین باشد. احتمال خروج قرضی یا دائمی مالکوم در پنجره نقل و انتقالات جاری وجود دارد و تیم‌های اورتون، آرسنال و سنت اتین به جذب او ابراز علاقه کرده‌اند.

Related image

 

ژان کلایر تودیبو

تودیبو پس از تنها نیم فصل بازی کردن در سطح اول لیگ فرانسه، توجه بارسلونا را به خود جذب کرد و در حالی که تنها ۶ ماه از قرارداد او با تولوز باقی مانده بود، با عقد قراردادی ۴/۵ ساله به بلوگرانا پیوست. مدافع ۱۹ ساله هر گاه در این فصل فرصتی برای بازی در ترکیب اصلی دریافت کرد، توانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد. در حال حاضر گزارشات حاکی از آن است که با توجه عدم جذب ماتیاس دلیخت، کادر فنی بارسلونا در فصل آینده به تودیبو به عنوان مدافع چهارم اعتماد خواهد کرد.

 

کارلس آلنیا

او که در تابستان 2018 به عنوان برترین گلزن بارسا بی به تیم اول ملحق شد، به علت مصدومیت نتوانست تا نیم فصل اول بازی کند اما در نیم فصل دوم توانست از فرصت‌هایی که در اختیار او قرارداده شد استفاده نسبتا خوبی ببرد و با ثبت عملکرد قابل قبول، خود را به عنوان یکی از ستاره‌های نسل آینده بارسلونا معرفی کند. پیش تر او پیشنهادات تیم‌هایی نظیر چلسی و آرسنال را به خاطر بارسا رد کرده بود.

 

ریکی پویگ

ریکی در سال 2013 به آکادمی لاماسیا ملحق شد و در فوریه ۲۰۱۸ اولین بازی خود را برای بارسا بی انجام داد. پس از بازی‌های درخشان برای تیم اصلی در تور تابستانی 2018، او توانست دل هواداران بلوگرانا را به دست آورده و اولین بازی رسمی خود برای تیم اصلی را در یکی از بازی‌های کوپا دل ری مقابل لئونسا انجام دهد. پویگ از تکنیک و خلاقیت فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما ضعف جسمانی همواره از سرعت پیشرفت او کاسته است.

 

موسی واگوئه

واگوئه با ارائه بازی‌های درخشان با تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۱۸ توجه سران بلوگرانا را به خود جلب کرد و با عقد قراردادی به ارزش ۵ میلیون یورو پیراهن بارسا ب را به تن کرد. عملکرد خوب موسی در معدود بازی‌های نیم‌فصل دوم موجب شد که احتمال حضور او در تیم اصلی برای فصل 2019/20 زیاد باشد.

 

در کنار این ستارگان جوان، بازیکنانی مانند اوریول بوسکتس، رونالدو آرائوخو، الکس کویادو، کارلس پرز، هیروکی آبه، اینیاکی پنیا، مونچو و گویلم به دنبال این خواهند بود که در رقابت‌های پیش فصل پیش رو خود را اثبات کنند.

 

همچنین شش بازیکن جوان دیگر از جمله آرنائو تناس، خوان میراندا،  آلخاندرو اوریانا، آلوارو سانز، آلخاندرو مارکز و آبل رویز به علت خضور در رقابت‌های یورو زیر 19 سال به همراه اسپانیا قادر به همراهی تیم در راکوتن کاپ نخواهند بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.