پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیخت قربانی جدید " جنگ سرد " میان بارسلونا و پاری سن ژرمن !

کد خبر : 90461  |  زمان ارسال : شنبه 25 خرداد 1398
گزارشی از اسپورت - بهبود یافته توسط تریبونا

اختصاصی بارسا نیوز - در فوتبال مدرن رقابت های زیادی وجود دارد . مانند رقابت شالکه و دورتموند , پورتو و بنفیما , بوکا جونیور و ریور پلاته . با این حال در سال های گذشته یک رقابت عجیب بین بارسلونا و پاری سن ژرمن ایجاد شده است . البته میتوان آن را یک جنگ بین طرفداران و مقامات این دو باشگاه دانست .

 

ماتیاس دلیخت آخرین اختلاف بین بارسلونا و پاری سن ژرمن است . مدافع هلندی به شدت با بارسلونا در ارتباط بود اما پاری سن ژرمن به دلیل توانایی های مالی نامحدودش از بارسلونا جلو زد و طبق گزارش اسپورت پیشنهاد دستمزد باشگاه فرانسوی به دلیخت مبلغ 12 میلیون یورو سالانه است که 2 برابر پیشنهاد بارسلونا میباشد .

 

میتوان از تعبیر " جنگ سرد " استفاده کرد که اولین بار پس از علاقه بارسلونا به تیاگو سیلوا آغاز شد و باشگاه پاریسی هیچ علاقه ای به این انتقال نداشت .

 

سپس بارسلونا برای خرید داوید لوئیز تلاش کرد که باز هم پاری سن ژرمن اجازه جدایی نداد .

 

مدتی بعد بارسلونا به مارکینیوش هافبک پاری سن ژرمن به عنوان یک استعداد اجوان ابراز علاقه کرد اما پاری سن ژرمن به سرعت قرارداد این بازیکن را تمدید و دستمزدش را افزایش داد و بارسلونا در جذب او هم ناکام ماند . آنها به پیشنهاد بارسلونا فکر هم نکردند .

 

علاقه بارسلونا به ستاره های پاری سن ژرمن کم کم تشدید شد و در ماجرای مارکو وراتی به اوج رسید به طوری که بارسلونا تقریبا در آستانه امضای قرارداد با وراتی قرار گرفت . با این حال پاری سن ژرمن یکبار دیگر مداخله کرد . در آن زمان ناصر الخلیفی اینگونه تعبیر کرد که رفتار بارسلونا را یک نوع جنگ میداند و حرکاتش را بر این اساس انجام داد ...

 

درگیری بارسلونا با پاری سن ژرمن در نهایت به کاتالان ها ضربه زد زیرا باعث شد ناصر الخلیفی بند خروج 222 میلیون یورویی نیمار را پرداخت کند . هنوز هم مشخص نشده چطور پاری سن ژرمن این پول را بدون اینکه به مشکل فیرپلی دچار شود به بارسلونا پرداخت کرده است . ( البته شایعاتی درباره نارضایتی نیمار از حضورش در پاریس و احتمال بازگشت به نیوکمپ وجود دارد ) .

 

در ژانویه گذشته نیز شاهد ادامه این نبرد برای آدرین رابیو بودیم اما پاری سن ژرمن حاضر بود این بازیکن را به هر باشگاهی جز بارسلونا بفروشد . حالا نیز بحث بر سر ماندن رابیو در پاریس با ورود مدیر ورزشی جدید است .

 

علاوه بر اینها پاری سن زرمن در تابستان 2018 برای خرید ستاره دیگری از بارسلونا تلاش کرد : ایوان راکیتیچ . آنها حاضر به پرداخت 90 میلیون یورو به بازیکنی بودند که به اعتقاد آنها نقش یک ستاره را در صعود کرواسی به فینال جام جهانی ایفا کرد . در نهایت این هافبک کروات در بارسلونا ماند اما گزارش هایی وجود دارد که پاری سن ژرمن هنوز بیخیال راکیتیچ نشده است .

 

اما این روزها بحث دلیخت مطرح است که پاری سن ژرمن موفق شد آن را از بارسلونا به سرقت ببرد . بارسلونا البته در ژانویه 2019 همین کار را با فرنکی دی یونگ انجام داد . دی یونگ 22 ساله در آستانه حضور در پاریس قرار داشت اما بارسلونا بسیار سریع شرایط را تغییر داد . دی یونگ با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به بارسلونا پیوست . آیا برعکس این اتفاق برای دلیخت خواهد افتاد و او راهی پاری سن ژرمن میشود ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.