پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خواسته پاریس بازگشت نیمار را غیر ممکن میکند

کد خبر : 90595  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 خرداد 1398
پاریسن ژرمن برای فروش نیمار 300 میلیون یورو میخواهد

اختصاصی بارسا نیوز - پاریس به راحتی نیمار را به فروش نمیرساند.

 

طبق گزارش Le Parisien ، پاریسن ژرمن برای فروش نیمار 300 میلیون یورو طلب کرده است. بر اساس گزارش این روزنامه پاریس مشکلی با فروش نیمار ندارد اما چنین مبلغ بزرگی را میخواهد قرارداد برزیلی تا 2022 اعتبار دارد هر چند که او از وضعیتش در فرانسه راضی نیست.

 

اگر تیمی ( بارسلونا ) چنین مبلغی را برای جذب نیمار پرداخت کند او برای دومین بار رکوردار بزرگترین نقل و انتقالات جهان میشود. در دو فصل پیش او با 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد اما موفق نبود و حالا گفته میشود او در آرزوی بازگشت به نیوکمپ است.

 

 

پرداخت چنین مبلغی تقریبا غیر ممکن است البته شاید با قرارداد برخی از بازیکنان بشود پاریسی ها را راضی کرد. با این وجود مدیریت فرانسوی نیمار را در بازار قرار میدهد و منتظر دریافت پیشنهاد برای این بازیکن است. پاریسن ژرمن با زدن برچسب 300 میلیون یورویی بروی فروش نیمار تا حد زیادی خروج این ستاره برزیلی را غیر ممکن کرده بارسلونا و رئال مادرید علاقه زیادی به جذب نیمار دارند.

 

در فرانسه اعتقاد دارند که نیمار در پاریس باقی خواهد ماند. ناصر الخلیفی او را در بازار قرار داده اما مبلغ درخواستی او بسیار بالا است و فروشش را غیر ممکن میکند. بارسلونا این فرصت را دارد که در تاریخ 1 جولای با پرداخت 120 میلیون یورو آنتوان گریزمان را جذب کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.