پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش مارکا: بازیکنانی که از ترک بارسلونا پشیمان شدند

کد خبر : 90804  |  زمان ارسال : شنبه 8 تیر 1398
بازیکنانی که از ترک یا رد پیشنهاد بارسلونا پشیمان شدند.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش مارکا نیمار و گریزمان دو نمونه از بازیکنانی هستند که از ترک یا دادن جواب منفی به بارسلونا پشیمان هستند.

 

وینگر برزیلی و خوش تکنیک پاریس نت ژرمن در سال 2017 بارسلونا را ترک کرد ولی در پاریس نتوانست ارزش های خود را اثبات کند و با مصدونیت های طولانی هم مواجه بود.

 

از سوی دیگر گریزمان هم در تابستان قبل از بارسلونا پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در اتلتیکومادرید باقی بماند. او امسال در ویدئویی اعلام کرد در فصل آینده دیگر در اتلتیکومادرید بازی نخواهد کرد. مبلغ فسخ او از اول جولای از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو تبدیل میشود. اتلتیکو از بارسلونا میخواهد که سمدو هم به عنوان بخشی از قرارداد راهی اتلتیکومادرید شود ولی بارسلونا این را قبول نمیکند.

 

اما نیمار و گریزمان تنها بازیکنانی نیستند که از ترک یا رد پیشنهاد بارسلونا پشیمان هستند. در سال 1995/1996 استویچکوف به دلیل روحیه سرکشانه و عدم اطعت از سرمربی و مشکلاتی که با یوهان کرویف داشت از بارسلونا جدا شد ولی تنها یک سال بعد هنگامی که سرمربی هلندی باشگاه را ترک بود به بارسلونا بازگشت. ایوان دلاپنا هم از جمله بازیکنانی بود که بارسلونا را ترک کرد ولی پس از تجربه های ناموفقی که در لاتزیو و مارسی داشت باردیگر به بارسلونا بازگشت.

 

علاوه بر این بازیکنان دیگری هم  از جمله جرارد پیکه، سسک فابرگاس، الکس ویدال و جرارد دلوفئو بودند که از تیم های پایه بارسلونا را ترک کرده بودند و مدتی بعد بار دیگر به بارسلونا برگشتند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.