پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: اتلتیکومادرید از بارسلونا شکایت کرد

کد خبر : 91373  |  زمان ارسال : جمعه 28 تیر 1398
اتلتیکومادرید از بارسلونا شکایت کرد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت گریزمان هفته قبل بود که به شکل رسمی به بارسلونا پیوست. بارسلونا 120 میلیون یورو برای بند فسخ وی به اتلتیکومادرید پرداخت و با گریزمان قراردادی 5 ساله امضا کرد.

 

اما داستان به اینجا ختم نمیشود. درست بعد از انتقال گریزمان به بارسلونا بود که اتلتیکومادرید بارسلونا را تهدید کرد که بابت این انتقال از او شکایت کرد. اتلتیکومادرید معتقد است که کاتالان ها باید مبلغ 200 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کنند چون قرارداد بارسلونا با گریزمان قبل از 31 جولای امضا شده و این توافق بدون هماهنگی و اطلاع باشگاه اتلتیکو صورت گرفته است.

 

به گزارش اسپورت اتلتیکومادرید در حال حاضر شکایت خود از بارسلونا را به اتحادیه لالیگا ارائه کرده است. اتلتیکومادرید نمیتوانند این شکایت را به فیفا ارائه کنند چون دو باشگاهی که با یکدیگر اختلاف دارند در یک کشور قرار دارند. لازم به ذکر است که هیچ گونه ریسکی بابت عدم صدور مجوز بازی گریزمان برای بارسلونا وجود ندارد.

 

البته جوزپ ماریو بارتومئو در زمان معارفه گریزمان گفت:

من با اتلتیکومادرید صحبت کرده ام. ما میدانیم که انها یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داده اند. ولی من باید بگویم ما با گریزمان در اواخر می ارتباط برقرار کردیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.