پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: بارسلونا میخواهد به لاماسیا توجه بیشتری نشان بدهد

کد خبر : 91431  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 تیر 1398
سیاست های باشگاه در قبال لاماسیا در حال تغییر است

اختصاصی بارسانیوز- به نظر میرسد بارسلونا بعد از سال ها میخواهد تغییراتی اساسی در تیم های پایه و لاماسیا ایجاد کند، بارسلونا میخواهد بار دیگر آکادمی خود را احیا کند.

 

چه چیزی موجب بحران در لاماسیا شد؟

1- در سال 2014 بارسلونا به دلیل نقض قوانین و جذب بازیکنان زیر 18 سال به مدت 14 ماه از فعالیت های نقل و انتقالاتی محروم شد. البته بعضی از بازیکنانی که موجب محرومیت بارسلونا شده بودند به بارسلونا خیانت کرده و به تیم های رقیب رفتند. تاکه فوسا کوبه از جمله این بازیکنان است.

 

2- آخرین بازیکنی که لاماسیا به تیم اول تحویل داد که تقریبا به عنوان بازیکن ثابت بازی میکند سرخی روبرتو هست که در حال حاضر 28 سال سن دارد، همچنین آخرین بازیکنی که از لاماسیا به تیم اول راه پیدا کرده کارلوس آلنیا است. البته بعضی بازیکنان مانند سرخی سمپر، آرناییز و مونیر در تیم اول موفق نبودند.

 

3- در سال ای اخیر بازیکنان با استعداد زیادی آکادمی را ترک کردند و به  تیم های دیگر از جمله موناکو، منچسترسیتی و یوونتوس پیوستند. پابلو مورنو از این دسته بازیکنان است.

 

نشانه های تغییر در لاماسیا چیست؟

1- استعفای جوردی مستره که نائب رئیس بارسلونا بود.

 

2- استخدام ویکتور والدز به عنوان سرمربی تیم زیر 19 ساله های بارسلونا، او که از لاماسیا پرورش یافته و با DNA باشگاه آشناست میتواند بازیکنان آکادمی را پروش دهد.

 

3- جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا میخواهد به لاماسیا استقلال داخلی بدهد. این به این معنی است که بارسلونا برای لاماسیا ارزش بیشتری قائل شده و میخواهد به این آکادمی توجه بیشتری نشان بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.