پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: «دی‌یانگ بازیکن فوق‌العاده‌ای است.»

کد خبر : 91664  |  زمان ارسال : جمعه 4 مرداد 1398
هافبک باتجربه وجود رقابت در تیم را امری مفید می‌داند

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو، سرخیو بوسکتس در کنفرانس خبری روز قبل از جدال با هم‌تیمی سابق خود، آندرس اینیستا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

دی‌یانگ:

او بازیکن فوق‌العاده‌ای است که در اولین دقایق بازی خود برای بارسا عملکرد خوبی داشت. همه ما می‌دانیم که در فصل گذشته او چه کاری در آژاکس انجام داد و خوشحالم که در تیم رقابت وجود دارد، چرا که در نهایت مفید خواهد بود.

 

دمبله:

دمبله پیشرفت کرده است. هنوز فرصت بسیاری (تا آغاز فصل) باقی مانده و هر شخص می‌تواند در سازگاری با باشگاه جدید مشکل داشته باشد. امیدوارم همه چیز بهتر شود چرا که ما انتظارات بسیاری از او داریم.

 

اینیستا:

او برای ما معنای بسیاری دارد و برخورداری از حمایت بازیکنانی مثل اینیستا، همه چیز را در زمین و خارج از آن آسان می‌کند. او سال‌های بسیاری در کنار ما بوده و دوست فوق‌العاده‌ای است. فردا روز خاصی خواهد بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

گریزمان:

ورود او برای همه ما خوب است و با افزایش رقابت، باعث ایجاد یک تیم بهتر خواهد شد.  انتخاب بازیکنان مناسب ( با توجه به رقابت بسیار ) برای مربی تیم مشکل بزرگی است. سه بازیکن با کیفیت به تیم اضافه شده اند که برای ما خوشحال کننده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.