پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: آیا این آخرین بازی مالکوم برای بارسلونا بود؟

کد خبر : 91724  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 مرداد 1398
احتمال خروج او از بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت مالکوم به خروج از باشگاه بارسلونا نزدیک است.

 

بارسلونا تصمیم گرفته که مالکوم را در این تابستان به فروش برساند. این ستاره برزیلی یک پیش فصل خوب را با بارسلونا گذراند. مدیران فنی باشگاه میدانند که این بازیکن کیفیت بالایی دارد ولی میخواهند او را در بازار نقل و انتقالات قرار بدهند.

 

در این بین میرور معتقد است که آرسنال با 40 میلیون یورو به دنبال مالکوم است ولی در باشگاه بر این عقیده هستند که مالکوم به تیمی دیگر مثل تاتنهام یا سری آ خواهد رفت.

 

ایجنت این بازیکن چندی پیش اعلام کرده بود که باشگاه به پیشنهادات برای این بازیکن گوش میکند و میخواهد او را به فروش برساند. باشگاه به توانایی های این بازیکن باور دارد اما بازیکن دوست دارد دقایق بیشتری بازی کند و  به نظر میرسد والورده به مانند فصل قبل اعتقادی به این بازیکن ندارد.

 

 

این بازیکن از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد دارد ولی بارسلونا برای این بازیکن 50 میلیون یورو میخواهد. در حال حاضر مالکوم از آرسنال پیشنهاد دارد اما پیشنهاد 2 باشگاه ایتالیایی و 2 باشگاه انگلیسی بیشتر نظر بارسلونا را جذب کرده است.

 

تاتنهام یکی از تیم های خواهان مالکوم است ولی آنها میخواهند ابتدا از آینده کریستین اریکسن خبردار شوند. مالکوم دوست دارد در بارسلونا بماند و برای فیکس شدن مبارزه کند اما نقش او در بارسلونا زیاد نیست و والورده هم اعتقادی به این بازیکن ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.