پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسلونا برای کوتینیو چند پیشنهاد خوب دریافت کرده است

کد خبر : 91919  |  زمان ارسال : جمعه 11 مرداد 1398
احتمال جدایی او از بارسونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت کوتینیو چند پیشنهاد برای ترک بارسلونا دریافت کرده است.

 

به نظر میرسد کوتینیو پیشنهادات زیادی برای ترک بارسلونا دارد، فروش کوتینیو یکی از چالش های نقل و انتقالاتی این تابستان بارسلونا بوده است و بلوگرانا بالاخره میتواند این ستاره برزیلی را به فروش برساند.

 

هنوز همه چیز نهایی نشده است ولی از باشگاه های دیگر پیشنهادات اقتصادی خوبی برای کوتینیو ارائه شده است، کوتینیو به ترک بارسلونا بسیار نزدیک است.

 

 

از ماه ها قبل در بارسلونا میدانستند که کوتینیو از نقش خود در بارسلونا راضی نیست و سعی در برطرف کردن مشکل او در ترکیب بارسلونا داشتند. کوتینیو گران تریم خرید تاریخ باشگاه بارسلونا بود و یکی از بازیکنانی است که بیشترین حقوق را در بارسلونا دریافت میکند.

 

درحال حاضر بارسلونا برای کوتینیو چندین پیشنهاد از باشگاه های دیگر دریافت کرده است، در حال حاضر بارسلونا در حال بررسی تمام جوانب این انتقال است. بارسلونا میخواهد کوتینیو را طوری به فروش برساند که ضرر نکند، آنها حتی میتوانند او را قرضی به یک تیم دیگر بدهند و پول او را فصل دیگر دریافت کنند.

 

 

نقل و انتقالات لیگ جزیره در تاریخ 8 آگوست به اتمام میرسد. گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد و منچسترسیتی  علاقه مند به کوتینیو بودند و این بارسلونا را برای فروش وی ترغیب میکند. تنها چیزی که درمورد کوتینیو روشن است این است که او دوست ندارد به PSG برود چون فکر میکند در آن تیم به او علاقه ای ندارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.