پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: لیگ جزیره؛ بازار مورد علاقه بارسلونا

کد خبر : 92216  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 مرداد 1398
بارسلونا تاکنون درآمد زیادی از باشگاه های انگلیسی کسب کرده است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا تاکنون 252.2 میلیون یورو بازیکن به تیم های انگلیسی فروخته است.

 

احتمال دارد تا فردا کار انتقال قرضی کوتینیو به تاتنهام نهایی شود. بارسلونا هم میتواند پولی را بابت این انتقال قرضی دریافت کند . بارسلونا در سالیان اخیر بازیکنان زیادی را به لیگ انگلیس فروخته و پول زیادی را دریافت کرده است.

 

یحیی توره در سال 2010 با مبلغ 30 میلیون یورو از بارسلونا راهی منچسترسیتی شد. در سال 2014 پنجمین فروش بزرگ بارسلونا یعنی الکسیس سانچز با مبلغ 40 میلیون یورو از بارسلونا به آرسنال پیوست.

 

در سال 2014 یک انتقال دیگر هم انجام گرفت، سسک فابرگاس با مبلغ 33 میلیون یورو از بارسلونا به چلسی پیوست. پدرو رودریگز هم در سال 2015 با مبلغ 27 میلیون یورو به چلسی پیوست و بار دیگر با فابرگاس هم تیمی شد.

 

در سال 2015 آدام ترائوره با مبلغ 10 میلیون یورو به استون ویلا پیوست و دلوفئو هم با 6 میلیون یورو راهی اورتون شد. در سال 2016 کلودیو براوو با مبلغ 18 میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد.

 

در آگوست سال 2017 یری مینا با 30.25 میلیون یورو و لوکاس دینیه با 20.2 میلیون یورو راهی اورتون شدند. آندره گومز هم در همان تابستان با انتقال قرضی خود به اورتون 2.25 میلیون یورو وارد حساب باشگاه کرد. همچنین دلوفئو هم با 13 میلیون یورو راهی واتفورد شد.

 

در زمستان هم آرسنال دنیس سوارز را به صورت قرضی به خدمت گرفت، قیمت این انتقال چیزی حدود 1 تا 2.5 میلیون یورو بود. بارسلونا در همین تابستان 25 میلیون یورو از فروش آندره گومز به اورتون کسب کرده و احتمال انتقال کوتینیو هم به تاتنهام وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.