پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: والورده فرصت خوبی به جوانان بارسلونا داده است

کد خبر : 92350  |  زمان ارسال : شنبه 19 مرداد 1398
والورده به جوانان میدان داده است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو تودیبو، ریکی پویگ و کارلس پرز در دیدار با ناپولی در ترکیب اصلی قرار گرفتند و آبل رویز هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد مسابقه شد.

 

از نکات مثبتی که در دو تور بارسلونا وجود داشته فرصت دادن والورده به جوانان است که خبر خوبی برای بارسلونا میباشد. در این بین تودیبو که در تیم اصلی است و ریکی پویگ، کارلس پرز و آبل رویز هم نشان داده اند که توانایی بازی در تیم اول را دارند.

 

تودیبو در کنار آبل رویز و کارلس پرز از بازیکنانی بود که عملکرد خوبی از خود در دیدار ناپولی به جای گذاشتند. تودیبو در کنار اومتیتی در خط دفاع بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت و به عنوان یک مدافع جوان به سرعت در حال پیشرفت است.

 

ریکی پویگ در تمام بازی های دوستانه بارسلونا به میدان رفته است و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است. کارلس پرز هم نشان داده که توانایی بالایی دارد و از فرصتی که والورده در اختیار او قرار داده به خوبی استفاده میکند.

 

آبل رویز هم پس از رقابت های جام ملت های اروپا زیر 19 سال اولین دقایق بازی خود را برای بارسلونا در این فصل انجام داده است و عملکرد خوبی هم از خود برجای گذاشته است.

 

ایناکی پنیا هنوز در تور پیش فصل برای بارسلونا به میدان نرفته است ولی با بارسلونا به ژاپن و آمریکا سفر کرده است. والورده به او اعتماد زیادی دارد. او بازیکن اصلی تیم دوم خواهد ماند ولی میتواند در تیم اول هم جایگاهی مناسب پیدا کند. او در حال حاضر دروازه بان سوم تیم اول بارسلونا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.