پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آینده دمبله فقط در بارسلونا دیده میشود

کد خبر : 92564  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 مرداد 1398
دمبله بار دیگر به فرم قبلی خود برگشته است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو علی رغم احتمال آمدن نیمار به تیم دمبله قصد دارد در تیم باقی بماند.

 

دمبله یکی از اسامی بود که احتمال داشت وارد قضیه انتقال نیمار شود اما پیش تر جوزپ ماریا بارتومئو و پپ سگورا اعلام کردند که این جواهر فرانسوی فروشی نیست و در تیم خواهد ماند.

 

مدتی قبل بارتومئو به همراه آبیدال با ایجنت دمبله دیدار کرده بودند و به او خبر دادند که این بایکن تحت هیچ عنوانی فروشی نیست.  بارسلونا قصد ندارد که دمبله را وارد قرارداد نیمار بکند و بدین ترتیب عثمان دمبله در بارسلونا به بازی کردن ادامه خواهد داد.

 

دمبله همانند تودیبو تمرینات خود را یک هفته زودتر از موعد مقرر شروع کرد. دمبله دیگر در تمرینات کم حرف و خجالتی نیست، او در تمرینات با همه شوخی میکند و لبخند بر لب دارد.

 

آمدن گریزمان به بارسلونا که دوست صمیمی دمبله محسوب میشود باعث شده که دمبله بار دیگر روحیه خود را به دست بیاورد. دیروز این دو  بازیکن ویدئویی منتشر کردند که در آن در حال رقص و خواندن شعر بودند.

 

دمبله اعتماد والورده را بار دیگر به دست آورده است. او حتی در تور آمریکا در بازی مقابل ناپولی هم درخشان ظاهر شد و نشان داد که میخواهد بار دیگر به فرم قبلی خود برگردد. در حال حاضر دمبله فقط به بارسلونا فکر میکند و تنها میخواهد در نیوکمپ بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.