پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اریکسن در دسترس بارسلونا !

کد خبر : 92765  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 مرداد 1398
کریستین اریکسن هافبک تاتنهام از تمدید قرارداد با این باشگاه برای چندمین بار خودداری کرد .

اختصاصی بارسا نیوز -طبق گزارش ها در اسپانیا ,  اریکسن پیشنهاد جدید مدیران اسپرز برای تمدید را نیز همچون پیشنهادات قبلی رد کرد .

 

اگر بارسلونا قصد به خدمت گرفتن اریکسن را دراد باید گفت زمان مناسبی است . این بازیکن پیشنهادات باشگاه تاتنهام را رد کرده و چیزی نیز به پایان قراردادش با این باشگاه باقی نمانده است .

 

چرا اریکسن تمدید نمیکند ؟

کریستین اریکسن در سال های گذشته تمایل به خروج داشت اما مدیران این باشگاه اجازه جدایی به این بازیکن ندادند . اریکسن نیز در پاسخ این رفتار مدیران اسپرز که نگذاشتند او به بارسلونا یا رئال مادرید برود از تمدید خودداری میکند . در سال های اخیر دو غول اسپانیا بارها برای جذب این بازیکن تلاش کردند اما سران باشگاه لندنی هر بار مانع شدند که باعث ناراحتی اریکسن و این تصمیم وی شد است .

 

اریکسن حتی پیشنهاد فوق العاده دستمزد 11 میلیون یورویی در هر فصل را نیز رد کرد که نشان میدهد چقدر در تصمیمش جدی است . البته بارسلونا برای جذب او در حال حاضر مشکلاتی دارد زیرا ترافیک در خط هافبک بارسا زیاد است و لازم است بازیکنانی نظیر راکیتیچ و یا آرتورو ویدال تیم را ترک کنند تا جا برای ریکی پویچ باز شود . در همین حال بازی بارسلونا مقابل بیلبائو نشان داد که شاید به جز دی یونگ بارسا به بازیکن دیگری مانند اریکسن نیز نیاز دارد .

 

پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مصاحبه ای ماندن اریکسن را تایید نکرد و گفت :" نمیدانم ادامه میدهد یا نه " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.