پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: راکیتیچ قصد دارد در بارسلونا ادامه دهد

کد خبر : 93210  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 شهریور 1398
احتمال جدایی راکیتیچ از بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو راکیتیچ از دست بارسلونا عصبانی است ولی دوست دارد در باشگاه ادامه بدهد.

 

ایوان راکیتیچ روزهای خوبی را در بارسلونا پشت سر نمیگذارد. او دو بازی پشت سر هم در لالیگا برای بارسلونا نیمکت نشین بوده و گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا او را در لیست فروش قرار داده است.

 

اطرافیان راکیتیچ اما همچنان اصرار دارند که راکیتیچ قصد دارد در بارسلونا بماند چون تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد. او بعد از پایان رقابت های جام جهانی از بارتومئو درخواست کرده بود که حقوق سالیانه وی را افزایش بدهد ولی تاکنون هیچ پیشنهادی برای بهبود قرارداد به وی پیشنهاد نشده است.

 

اما خود راکیتیچ همانند یک فوتبالیست حرفه ای به بازی کردن ادامه داد و به باشگاه احترام گذاشت. راکیتیچ در بازی های پیش فصل عملکرد بسیار خوبی از خود برچای گذاشت ولی در بازی های لالیگا نیمکت نشین بود.

 

این راکیتیچ را ناراحت میکند چون عملکرد خوب وی در بازی های پیش فصل نادیده گرفته میشود. از طرفی راکیتیچ مخالف انتقال نیمار به بارسلونا نیست بلکه دوست دارد با وی در بارسلونا بازی بکند.

 

در این بین احتمال وارد شدن راکیتیچ به عملیات جذب نیمار وجود دارد. راکیتیچ مطمعن است که در بارسلونا ادامه خواهد داد و در ادامه دقایق زیادی در بارسلونا بازی خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.