پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: کلیدهای انتقال نیمار به بارسلونا

کد خبر : 93217  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 شهریور 1398
احتمال بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو احتمال دارد چند بازیکن وارد عملیات انتقال نیمار بشوند.

 

نمایندگان بارسلونا و پاریسن ژرمن در جلسه دیروز به توافقی دست پیدا نکردند اما نشانه های مثبتی در این جلسه دیده شد. در این جلسه ناصرالخلیفی حضور نداشت ولی مدیران بلندمرتبه دو تیم حضور داشتند.

 

اگرچه هنوز توافقی صورت نگرفته ولی بارسلونا امیدوار است تا نیمار را به نیوکمپ برگرداند. نیمار اگرچه هنوز به صورت عمومی علاقه خود به ترک پاریسن ژرمن و بازگشت به بارسلونا را اعلام نکرده ولی به صورت پنهانی فشار زیادی به پاریسن ژرمن وارد میکند.

 

بارسلونا پیشنهاد داده بود که مبلغ 170 میلیون یورو را به صورت قسطی در دو سال پرداخت کند که مورد موافقت پاریسن ژرمن قرار نگرفت. بارسلونا قصد دارد تا پول را همراه بازیکنان به پاریسن ژرمن پیشنهاد بدهد.

 

علی رغم خوشبینی بارسلونا مذاکرات در حال حاضر مسدود شده است. بارسلونا باید دو یا سه بازیکن خود را راضی به این انتقال بکند، از طرفی پاریسن ژرمن هم باید این بازیکنان را با پروژه ورزشی خود راضی به این انتقال بکند واز طرفی از نظر اقتصادی هم آنان راراضی بکند.

 

راضی کردن بازیکنان به انتقال کار ساده ای نیست. منابع گزارش داده اند که دو طرف فردا بار دیگر جلسه ای با یکدیگر برگزار خواهند کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.