پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : هدف ، متقاعد کردن عثمان دمبله

کد خبر : 93234  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 شهریور 1398
باشگاه تلاش میکند تا دمبله را برای انتقال به پاریسن ژرمن متقاعد کند

اختصاصی بارسا نیوز - دمبله شاید کلید ورود نیمار باشد.

 

طبق گزارش موندو ، مهم ترین کلید برای توافق بارسلونا و پاریسن ژرمن برای نیمار شاید عثمان دمبله فرانسوی باشد. بعد از اینکه کوتینیو در یک عمل بسیار عجیب راهی بایرن مونیخ شد حالا این وینگر فرانسوی شانس بالایی دارد تا وارد این معامله شود. پیش تر عنوان شده بود که کوتینیو ممکن است به عنوان بخشی از این معالمه راهی پاریس شود اما حالا وجود توماس توخل و کیلیان امباپه شاید باعث شود تا دمبله راهی پاریسن ژرمن شود. در حال حاض بازگشت نیمار هدف اول سران باشگاه است.

 

دمبله بعد از مصدومیت در مقابل بیلبائو این مسئله را از کادر پزشکی تیم پنهان کرد که اصلا مورد قبول باشگاه نیست. حالا با توجه به مشکلاتی که عثمان دارد باشگاه سعی میکند او را وارد عملیات نیمار کند ، در هفته ی گذشته آبیدال با نماینده دمبله دیدار کرد و انتقاد های باشگاه از سبک زندگی عثمان را به او اعلام کرد البته گفته میشود در مورد انتقال احتمالی به پاریس نیز صحبت هایی شده بود. ایجنت دمبله عنوان کرده بود که موکلش هزار درصد در بارسلونا ادامه میدهد.

 

دمبله بعد از ورود گریزمان حالا احساس بهتری دارد اما باشگاه تلاش میکند تا او را برای ورود به معالمه نیمار متقاعد کند هر چند که کار دشواری است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.