پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستمزد آنسو فاتی چقدر است ؟

کد خبر : 94172  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 مهر 1398
تمدید با آنسو فاتی اگرچه دشوار بود اما ارزشش را داشت

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو در گزارشی جزئیات بیشتری از مراحل تمدید قرارداد با آنسو فاتی منتشر کرد که نشان میدهد اصلا کار آسانی نبوده است .

 

آنسو فاتی در تابستان امسال با بارسلونا تا سال 2024 قرارداد بست و بند خروج او اکنون 100 میلیون یورو است .

 

با این حال آنطور که موندو دپورتیوو توضیح داده راضی کردن آنسو به گذاشتن قلم روی برگه قرارداد برای باشگاه کار دشواری بوده است . در حقیقت مذاکرات در کل فصل گذشته ادامه داشت و پس از آنکه آنسو فاتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان جوانان 2 گل به چلسی زد ( این بازی 2-2 به ضربات پنالتی رفت و بارسلونا حذف شد ) بارسلونا فشار خود را افزایش داد و همچنین باشگاه تصمیم گرفت با این درخشش دستمزد آنسو را نیز در پیشنهاد افزایش دهد .

 

 

البته بارسلونا قبل از بازی با چلسی به یک توافق کلامی با آنسو فاتی رسیده بود اما افزایش دستمزد فاتی پس از آن مورد قبول باشگاه نبود اما در نهایت پپ سگورا و باکرو موفق شدند این مشکل را حل کنند و فاتی را متقاعد کردند تا قرارداد را امضا کند .

 

در همین حال شبکه تلویزیونی کاتالان تی وی در گزارشی که اخیرا منتشر کرده دستمزد فاتی را فاش کرد .

 

طبق اطلاعات این شبکه دستمزد آنسو فاتی در سال اول قرارداد خود برای بازی در تیم جوانان ( تیم والدز ) حداقل 300 هزار یورو تعیین شد . با این حال اگر آنسو به تیم اول ارتقاء یابد دستمزد او جهش بزرگی میکند و تا 1 میلیون یورو افزایش می یابد و قابلیت افزایش تا 1.5 میلیون یورو را نیز تا پایان قرارداد دارد .

 

همچنین همانطور که قبلا رسانه های مارکا و موندو دپورتیوو تایید کرده اند برادر لیونل مسی نماینده آنسو فاتی است و او نیز 700 هزار یورو پاداش برای امضای قرارداد دریافت کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.