پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکات مثبت بارسلونا مقابل اینتر میلان

کد خبر : 94419  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 مهر 1398
از درخشش مسی و سوارز تا تغییرات والورده در ترکیب

اختصاصی بارسا نیوز - سایت تریبونا به بررسی نکات مثبت بازی پرداخت . مسی و سوارز بازگشتند و بارسلونا اولین 3 امتیاز خود را در لیگ قهرمانان کسب کرد .

 

بیشتر بخوانید : نتایج کامل فصل جدید : بازگشت بارسلونا به مسیر پیروزی

 

بارسلونا که در همان دقایق آغازین بازی گل خورده بود در نهایت با دبل سوارز کامبک زد و مشکل حل شد .

 

مسی و سوارز بازگشتند !

این 2 بازیکن بارسلونا را مقابل سبک اینتر متحول کردند . ستاره اروگوئه ای برای اولین بار از سپتامبر 2016 موفق به دبل در گلزنی در لیگ قهرمانان شد . از طرفی فوق ستاره آرژانتینی 10 دریبل موفق داشت و 6 شانس گلزنی ایجاد کرد و همچنین 3 شوت در چارچوب داشت . مسی همچنین یک حرکت انفرادی زیبا انجام داد و پاس گل دوم را به سوارز داد . این اولین بازی کامل لئو برای بارسلونا در فصل جدید بود .

 

والورده بالاخره کارهای لازم را انجام داد

برای مربی که مورد انتقاد شدید است این لحظه بزرگی بود . در نیمه اول بارسلونا خیلی ضعیف بازی میکرد اما ارنستو والورده تصمیمی گرفت که کل بازی را تغییر داد . سرمربی در نیمه دوم بوسکتس را خارج کرد و آرتورو ویدال را جایگزین او کرد . هافبک شیلیایی جرقه مورد نیاز بود و در هر 2 گل تاثیر داشت .

 

دومین کامبک فصل

برای پنجمین بار در این فصل بارسلونا گل اول را دریافت کرد . این اتفاق در بازی های دیگر مانند اتلتیک بیلبائو , رئال بتیس , اوساسونا و گرانادا نیز افتاد اما با این حال بارسلونا تنها در 2 بازی موفق شد گل خورده را جبران و برنده شود . یک بازی مقابل رئال بتیس که بارسا 5-2 پیروز شد و دیگری بازی با اینتر که بارسلونا 2-1 برنده شد .

 

نیوکمپ یک دژ مستحکم

باورنکردنی است اما بارسلونا رکورددار نباختن در خانه در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است . بارسلونا 33 بازی خانگی متوالی است که رنگ شکست را در نیوکمپ به خود ندیده و آخرین بار به سال 2013 بازمیگردد که بیشتر از 6 سال میشود . البته واضح است که اخیرا بارسلونا در خانه خوب بازی میکند با این حال بازی در اروپا همیشه سخت تر است و خوب است که این رکورد حفظ شد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.