پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری: چالش گلزنی در بازی های خارج از خانه برای مثلث MSG

کد خبر : 94980  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 آبان 1398
بارسلونا امشب به مصاف اسلاویا پراگ خواهد رفت

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف اسلاویا پراگ خواهد رفت.

 

به گزارش موندو بارسلونا یک بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا دارد و این بار همه چشم ها به لوئیس سوارز دوخته شده است، سوارز بهترین گلزن بارسلونا در فصل جدید محسوب میشود آمار خوبی در گلزنی بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپاندارد.

 

در لیگ اما سوارز موفق شده در دو بازی اخیر خارج از خانه بارسلونا گلزنی کند، اما آخرین باری که لوئیزیتو موفق به گلزنی برای بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه برای بارسلونا شده بود به 2016-2015 برمیگردد که در خانه رم موفق به گلزنی شده بود و از آن زمان 4 سال میگذرد.

 

بعد از آن بازی لوئیس سوارز 14 گل در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا به ثمر رسانده که همه آنها در نیوکمپ زده شده است. اما در این بین آخرین باری که گریزمان در یک دیدار خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا شده بود به فصل 2017-2016 برمیگردد که در خانه بایر لورکوزن گلزنی کرده بود.

 

اما بعد از آن گریزمان 10 بازی در خانه تیم های خود ( نیوکمپ، واندرا متروپولیتانو، ویسنته کالدرون ) در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و در این بازی 12 گل به ثمر رساند که آمار خوبی محسوب میشود.

 

آخرین باری که مسی در یک بازی خارج از خانه برای بارسلونا گلزنی کرده بود به 28 نوامبر 2018 برمیگردد که در بازی مقابل پی اس وی آیندهوون گلزنی کرده بود ولی پس از آن بازی مسی موفق نشد در خانه لیون، منچستریونایتد، لیورپول و دورتموند گلی به ثمر برساند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.