پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا امباپه درباره مقصد آینده اش تصمیم گرفت ؟ ( عکس )

کد خبر : 95179  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 آبان 1398
امباپه در شبکه های اجتماعی لیورپول را دنبال میکند

اختصاصی بارسا نیوز - کیلیان امباپه یکی از اهداف خرید بارسلونا و رئال مادرید است . اما برخی از طرفداران این بازیکن متوجه شده اند که او فعالیت های عجیبی در شبکه های اجتماعی دارد .

 

بدون تردید امباپه با عملکردش باعث علاقه باشگاه های بزرگی همچون بارسلونا , رئال مادرید و لیورپول شده است . اما نظر خود این بازیکن چیست ؟

 

به تازگی امباپه در شبکه های اجتماعی تعدادی از بازیکنان لیورپول را فالو کرده است . او اخیرا مطلبی از محمد صلاح را نیز لایک کرد . هواداران این بازیکن متوجه شده اند که او همچنین فابینیو و جرارد اسطوره لیورپول را نیز دنبال میکند .

 

 

اگر الان پنجره نقل و انتقالات باز بود احتمالا رسانه ها کار انتقال او به لیورپول را تمام شده میدانستند . اما این لایک در شبکه های اجتماعی چیزی را ثابت نمیکند . شاید هواداران لیورپول خوشحال باشند که در جنگ با بارسونا و رئال مادرید برای امباپه پیروز هستند اما لیورپول هرگز پول خرید این ستاره را نخواهد داشت . از سوی دیگر از هفته گذشته کمپینی در توییتر راه اندازی شده و هشتگ امباپه 2020 داغ شده است .

 

موندو دپورتیوو که نزدیک ترین رسانه به بارسلونا است مدتی قبل مدعی شد که بارسلونا احتمالا به امباپه فکر میکند زیرا مدیران باشگاه معتقدند که کیلیان از نیمار میتواند برای تیم مهمتر باشد . ظاهرا بارسلونا امباپه را برای جایگزینی سوارز در نظر دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.