پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله ؛ بازی مقابل دورتموند برایم خاص است . از صحبت های مسی خوشحالم

کد خبر : 95783  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 آذر 1398
دمبله احساس خودش از بازی با دورتموند را به اشتراک گذاشت

اختصاصی بارسا نیوز - دمبله برای یک بازی خاص آماده است . عثمان به دلیل مصدومیت به بازی رفت مقابل دورتموند نرسید اما او برای بازی برگشت در نیوکمپ در دسترس است . این مهاجم فرانسوی سابقه بازی برای دورتموند در فصل 2016/17 را دارد . او در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه درباره بازی با تیم سابق خود صحبت کرد .

 

او گفت :

بازی های مهمی در هفته های آینده داریم . بازی مقابل دورتموند و بعد مقابل اتلتیکومادرید . باید خوب آماده باشیم . باید دورتموند را ببریم تا صعود مان به مرحله بعد قطعی شود . مهمترین بازی فصل است .

 

بازی با دورتموند برای من خاص است . خوشحال میشوم که آنها مقابل من بازی می کنند . در بازی های ابتدا فصل خوب بودم ولی بعدا مصدومیت ها و مشکلات فیزیکی بوجود آمد . الان خوبم . رقابت در پستم نسبت به فصل قبل بیشتر شده است .

 

بهترین گل تو ؟

گل مقابل تاتنهام و چلسی ولی انتخابم تاتنهام هست .

 

 

گریزمان؟

گریزمان به زمان برای وفق خودش احتیاج ندارد . او از زمانی که آمده ،به من چند توصیه کرده است . او فرد و دوست خوبی است . رابطه او با من از هر کسی فوق العاده تر است . همه اعضا به من کمک می کنند ولی بیشتر از همه ، لنگله و اومتیتی به من نصیحت می کنند.

 

باعث افتخاره که مسی گفته من بازیکن با استعدادی هستم ولی باید در زمین ثابت کنم . مسی بازیکن بزرگی است و او را در تلویزیون میدیدم ولی بازی با او در یک تیم عالی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.