پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مینگوئلا توضیح داد چرا انتقال گرت بیل به بارسلونا شکست خورد

کد خبر : 95786  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 آذر 1398
مینگوئلا از اینکه گرت بیل به بارسلونا نیامد خوشحال است

اختصاصی بارسا نیوز - گرت بیل مهاجم رئال مادرید در ماه های اخیر اقدامات زیادی علیه این باشگاه انجام داده است . او اخیرا گفته که ولز و بازی گلف از رئال مادرید برای او اولویت بیشتری دارند .

 

جوزپ ماریا مینگوئلا نماینده سابق بارسلونا در مصاحبه ای گفت که گرت بیل قرار بود بازیکن بارسلونا شود اما این انتقال صورت نگرفت .

 

او توضیح داد :

به یاد دارم که وقتی ساندرو راسل رئیس بارسلونا بود و بارتومئو معاون ورزشی او بود افرادی از جمله ایجنت گرت بیل به خانه من آمدند . آنها از من سوال کردند که آیا امکان خرید بیل توسط بارسلونا وجود دارد یا نه . آن زمان تاتنهام برای بیل مبلغ 60 میلیون یورو میخواست و بارسلونا نتوانست این مبلغ را بپردازد . آن موقع خیلی فرق میکرد و این مبلغ واقعا بزرگ بود .

 

تاتنهام پیشنهاد ما را نپذیرفت و بارسلونا هم نمیتوانست با چنین مبلغی موافقت کند . جاناتان بارنت ( ایجنت بیل ) رفت و دیگر بازنگشت .

 

الان نمیدانم که آنها در مادرید چطور میخواهند این شرایط آشفته با بیل را حل کنند . بارنت به رئال توهین کرده و معتقد است که با این بازیکن در آنجا بدرفتاری میشود . این کل داستان است . خوشبختانه بیل بازیکن بارسلونا نشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.