پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بند جنجالی مارتینز توجه غول انگلیسی را هم جلب کرد !

کد خبر : 96080  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 آذر 1398
مارتینز به دو تیم لینک شده است.

اختصاصی بارسا نیوز - لاوتارو مارتینز در بهترین فرم خود به سر می برد و همین موضوع باعث افزایش علاقه غول های اروپاییی به او شده است . حالا خبر می رسد یکی دیگر از غول های انگلیس به این بازیکن علاقه پیدا کرده است.

 

لاوترو مارتینز باتوجه به درخششش خود در ترکیب اینتر میلان و هماهنگی اش با لوکاکو مورد توجه رسانه ها و تیم های اروپایی قرار گرفته است پیش این نیز لئو مسی از باشگاه بارسلونا خواسته بود که به فکر جذب این پدیده آرژانتینی باشند . اما حالا پپ گواردیولا و منچستر سیتی نیز به دنبال این بازیکن هستند.

منچستر سیتی فکر میکند که مارتینز با توجه به درخشش و سن خود میتواند وارث کاملی برای آگوئرو در ترکیب سیتی شود. مارتینز در 19 بازی که انجام داده 13 گل به ثمر رسانده است.

 

نکته مهم در رابطه با مارتینز وجود یک بند جالب در قرار داد او است . در قرار داد او بندی وجود دارد که در طول چند هفته تابستان این بازیکن میتواند با مبلغ بند آزاد سازی 111 میلیون یورویی به تیمی خارج از ایتالیا برود که همین بند باعث توجه تیم های غیر ایتالیایی شده است.

 

هرچند باشگاه ایتالیایی در فکر عقد قرار داد جدید با این بازیکن است تا بتواند مبلغ را افزایش دهد یا آن را از قرار داد این بازیکن حذف کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.