پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سن پائولو : لئو مسی به معبد مارادونا می رود !

کد خبر : 96424  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 آذر 1398
لئو مسی به سن پائولو خواهد رفت

اختصاصی بارسا نیوز - قرعه کشی مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و بارسلونا باید به مصاف ناپولی برود تیمی که هنوز بارسلونا در یک دیدار رسمی با آن رو در رو نشده است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو لئو مسی درحالی به سن پائولو ورزشگاه ناپولی می رود که یک معبد برای هم وطنش مارادونا محسوب می شود. مارادونا در سال 1984 بارسلونا را به مقصد ناپولی ترک کرد  و تا 1991-92 در این تیم ماند و در مجموع 259 بازی 115 گل و 77 پاس گل داد. مارادونا  با ناپولی دو لیگ ایتالیا , یک جام حذفی و یک سوپر لیگ را بدست آورد و از این رو مارادونا همانند اسطوره در ناپولی شناخته می شود.

 

حالا هم وطن مارادونا , لئو مسی با بارسلونا در حالی به این ورزشگاه خواهد رفت که موفق به کسب 34 جام با این تیم شده و 617 گل و 214 پاس گل هم در 703 بازی برای بارسا داشته است.

 

یک دیدار در جام خوان گامپر

دو تیم هنوز در دیدار رسمی به مصاف هم نرفته اند بلکه تنها در دو دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که لئو مسی به دلیل مصدومیت هر دو دیدار را از دست داده بود . البته یک بار هم دو تیم در جام خوان گامپر به مصاف هم رفتند که لئو مسی در دقیقه 57 به جای فابرگاس وارد زمین شد و دو گل آخر تیمش را ( در مجموع 5-0) به ثمر رساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.