پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : ده لیخت در رویای حضور در بارسلونا بود

کد خبر : 96701  |  زمان ارسال : شنبه 7 دی 1398
بارسلونا حاضر نبود حق کمیسیون رایولا را پرداخت کند

اختصاصی بارسا نیوز - بازیکن خواهان حضور در بارسلونا بوده است.

 

طبق گزارش موندو ، بازیکنانی که مدیر برنامه های آن ها مینو رایولا است معمولا در پایان کار این رایولا است که برای آن ها تصمیم گیری میکند. در داستان ماتیاس ده لیخت و بارسلونا مشخص شد که رایولا قدرت بالایی در تصمیم گیری موکل های خود دارد. بعد از اینکه فرنکی دی یانگ راهی بارسلونا شد همه منتظر این بودند که ده لیخت نیز راهی بارسلونا شود اما رایولا مانع شد.

 

باشگاه با توجه به بالا رفتن سن پیکه ، شرایط خاص اومتیتی و پایین بودن سن تودیبو قصد داشت تا ماتیاس ده لیخت مدافع جوان هلندی سابق آژاکس را جذب کند. زمانی که بارسلونا در مورد ده لیخت با رایولا تماس گرفت این شخص 8 میلیون یورو حق کمیسیون طلب کرده بود مبلغی که بارسلونا حاضر نبود آن را پرداخت کند و از همین رو رایولا مانع حضور ده لیخت شد.

 

بعد از اینکه شانس بارسلونا برای جذب ده لیخت کاهش پیدا کرد رایولا تصمیم گرفت ما ده لیخت را به یوونتوس منتقل کند هر چند که به ماتیاس ده لیخت گفته است که برای سه فصل بعد او را به بارسلونا منتقل خواهد کرد. گفته میشود که حضور در بارسلونا رویای اصلی ده لیخت بوده و این بازیکن به مسائل مالی توجه چندانی نداشته اما خواسته های بالای رایولا باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.