پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینتر طی چند روز آینده تکلیف دو خرید احتمالی خود را روشن میکند !

کد خبر : 97056  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 دی 1398
احتمال خرید اریکسن و ویدال توسط اینتر بالاست

اختصاصی بارسا نیوز - اینتر میلان یکی از فعال ترین باشگاه ها در زمستان است و میخواهد تیم خود را برای ادامه فصل کاملا تقویت کند , ویدال و اریکسن در لیست خرید های احتمالی باشگاه هستند.

 

طبق گزراش اسپورت بنظر می رسد که اینتر میلان برای خرید های زمستانی خود تلاش نهایی اش را طی چند روز اینده خواهد کرد , این باشگاه طی چند روز اینده قرار است تکلیف آرتور ویدال از بارسا و کریستین اریکسن از تاتنهام را مشخص کند.

 

پس از چندین تماس و حتی حضور ایجنت ویدال در ایتالیا بارسلونا در نهایت راضی به فروش ویدال در زمستان نیست اما اینتر نمیخواهد عقب بیاستد , این باشگاه طی روز های سه شنبه یا چهارنشبه یک نشست مهم و حیاتی دیگر با ایجنت بازیکن خواهد داشت تا تلاش نهایی خود را برای متقاعد کردن بارسا انجام دهد .

 

البته موضوع جلسه روز های آتی تنها درباره ویدال نیست و اینتر میلان میخواهد کریستین اریکسن را هم به اینتر بیاورد , در اصل باشگاه اینتر میخواهد قرار داد4 ساله و با مبلغ 7.5 میلیون یورو درآمد خالص را به اریکسن پیشنهاد دهد.

 

هم درمورد ویدال و هم درمورد اریکسن باشگاه ها حاضر به فروش با قیمت های پایین نیستند , تاتنهام به پیشنهادی کمتر از 20 میلیون یورو گوش نمیدهد هرچند اریکسن تابستان قراردادش با تاتنهام به اتمام می رسد و میتواند به صورت بازیکن ازاد راهی تیم مورد علاقه خود شود.

 

از سوی دیگر شرایط بارسا برای ویدال هم همانند تاتنهام است و این باشگاه هم به قیمتی کمتر از 20 میلیون یورو گوش نخواهد کرد هرچند ممکن است در نهایت اینتر میلان تن به این خواسته ها تن بدهد و با 40 میلیون یورو دو بازیکن مورد نظر خود را جذب کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.