پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : مهاجم اوساسونا گزینه جدی جایگزینی سوارز است !

کد خبر : 97084  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 دی 1398
بارسلونا در فکر خرید یک جایگزین برای سوارز است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا ابتدا فکر میکرد که دوره مصدومیت سوارز بعد از عمل جراحی کوتاه خواهد بود اما بعد از عمل مشخص شد که سوارز حدود 4 تا 6 ماه از میادین دور خواهد بود برای همین بارسلونا در فکر جذب یک جایگزین برای این بازیکن است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو ایزاکیل آویلا مهاجم 25 ساله تیم فوتبال اوساسونا یکی از گزینه های جیگزینی سوارز مصدوم در بارسلونا است , این مهاجم آرژانتینی همانند لئو مسی زاده روزاریو است , او تا هفته 19 لالیگا موفق به زدن 10 گل شده است ارقامی که او را به یکی از گزینه های جایگزینی سوارز در بارسلونا شده است.

 

در مصاحبه چندی پیش او درباره رقابت با لئو مسی برای پیچیچی لالیگا گفت :

رسیدن به هیولای مانند لئو غیرممکن است , او از سیاره دیگری آمده است و من بسیار خوشحالم که در لیگی چون اسپانیا بازی میکنم تا با چنین بازیکنانی رقابت کنم , بنظر من عملکرد من با کمک هم تیمی هایم بوجود آمده نه عملکرد فردی خودم.

 

رویای بازی کردن در کنار لئو مسی در آرزانتین 

 

او رویای حضور در آرژانتین و بازی کنار بازیکنان چون لئو مسی را دارد , چندی پیش او درباره احتمال دعوت او در تیم ملی آرژانتین گفت :

آرژوی دارم در تیم ملی بازیکنم نمیدانم چقدر به این آرزو نزدیک هستم اما میدانم بایدسطح خودم را حفظ کنم  و روی کار خودم متمرکز باشم , آرژانتین بازیکنان فوق العاده زیادی دارد و در صورتی که به این تیم بروم باید کاملا آماده باشم .

 

ایزاکیل آویلا قرار داد 4 ساله با اوساسونا دارد و برخی منابع میگوند مبلغ فسخ قرار داد او 25 میلیون یورو است. او درباره اینده خود گفته بود :

من قرار داد 4 ساله اینجا دارم و فعلا نگران نیستم من فعلا سعی میکنم از زمانم لذت ببرم و زیاد به فکر اینده نباشم تا خودم را گم نکنم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.