پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 10 چیزی که شما درباره کیکه ستین نمیدانید !

کد خبر : 97113  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 دی 1398
10 چیزی که درباره ستین نمیدانید

اختصاصی بارسانیوز- کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد.

 

بعد از اخراج ارنستو والورده، کیکه ستین با قراردادی 2.5 ساله به بارسلونا پیوست. حال سایت رسمی بارسلونا به 10 مورد جالب از کیکه ستین اشاره کرده که به عنوان سرمربی جدید بارسلونا میتواند جالب باشد:

1- کیکه ستین از فوتبال ساحلی شروع کرد و در تیم ملی هم بازی کرد.

 

2- او در زمان بازی در باشگاه فوتبال ریسینگ سانتاندر به ال مائسترو معروف بود. او یکی از اسطوره های این باشگاه به عنوان بازیکن محسوب میشود. وی 12 فصل در این تیم بازی کرد و در فصل 2001/2002  به عنوان سرمربی این تیم موفق شد با این تیم به لالیگا صعود کند.

 

3- کیکه ستین پس از انریکه اوریزولا و لوریانو رویز، سومین سرمربی تاریخ بارسلونا از منطقه کانتابریا است.

 

4- کیکه ستین 12 بار به عنوان بازیکن مقابل بارسلونا بازی کرده که آمار 5 برد، 5 تساوی و 12 شکست را به ثبت رسانده است. او همچنین دو بار مقابل بارسلونا موفق به گلزنی شده است.

 

5- به عنوان سرمربی، ستین هفت بار مقابل بارسلونا قرار گرفته که 6 شکست و تنها 1 پیروزی را به دست آورده است. تنها پیروزی وی مقابل بارسلونا به بازی رئال بتیس و بارسلونا در نیوکمپ برمیگردد که رئال بتیس با نتیجه 4-3 بارسلونا را شکست داد.

 

6- وی همچنین سابقه سرمربیگری در رسینگ سانتاندر، پلی اجیدو، لوگورنس، لاس پالماس و رئال بتیس را دارد. در این بین او تنها یک بازی سرمربیگری تیم گینه را برعهده داشته است.

 

7- در یکی از بازی ها در نیوکمپ، سرخیو بوسکتس به او پیراهنی اهدا کرد که در آن نوشته بود: تقدیم به کیکه برای عشق و نوع نگاهت به فوتبال، با آرزوی بهترین ها.

 

8- کیکه ستین هدایت برخی از بازیکنان سابق بارسلونا را نظیر بارترا، کاپتوم، تیو، سانابریا، آرائوخو، هلیلوویچ و بواتنگ را برعهده داشته است. همچنین از بین بازیکنان فعلی جونیور فیرپو سابقه همکاری با وی را در رئال بتیس دارد.

 

9- سرمربی جدید بارسلونا همیشه بارسلونا و مسی را ستایش کرده و او را بهترین بازیکن تاریخ میداند. آخرین باری که ستین این کار را انجام داده بود به بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس در ویامارین برمیگردد.

 

10- کیکه ستین علاقه زیادی به بازی شطرنج دارد و سابقه بازی مقابل برخی از قهرمانان سابق جهان نظیر گری کاسپاروف و آناتولی کارپوف را دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.