پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی کیکه ستین : بله به دنبال یک شماره 9 هستیم / نتو و تراشتگن برای من هیچ فرقی ندارند !

کد خبر : 97337  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 بهمن 1398
کنفرانس مطبوعاتی کیکه ستین انجام شد

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ایبیزا شرکت کرده است.

 

شرایط قبل از مسابقه ؟

خب ما باید ببینم فردا باران یا باد خواهد بود یا خیر و باید دید که میتوان بازی را انجام داد یا خیر , نباید حریف را دست کم گرفت قطعا انتظار یک تیم سختی را داریم و میخواهیم که تمام تلاشمان را فردا به کار بریم .

شماره 9 جدید :

بله این درست است که ما در حال تلاش برای پیدا کردن یک مهاجم هستیم , البته این مسئله چیزی نیست که بیشتر از حد من را  درگیر کند , بیشتر نگران بازی ها هستم تا اینطور مسائل , این موضوعی است که با هئیت مدیره بررسی شده و باید ببینیم در نهایت کدام کار ( جذب یا عدم جذب بازیکن ) برای باشگاه مقدور است.

لئو مسی :

استراحت ؟ باید تمرینات را ببینیم یکسری ایده دارم اما باید دید تمرینات چگونه خواهد بود تا بقیه بازیکنان را ببینم و در نهایت 11 نفر را برای بازی فردا انتخاب کنیم. شرایط لئو هم مانند همه بازیکنان تیم است همیشه سعی خواهم کرد که به بازیکنان بفهمانم که چه کاری به نفع آن هاست من مربی نیستم که چیزی را به کسی تحمیل کنم اغلب اوقات آن ها ( بازیکنان ) حرف من را گوش میدهند.

بازار نقل و انتقالات :

از بازیکنانی که فعلا دارم راضی هستم و روی همه آن ها برای ادامه فصل حساب باز میکنم و به چیز دیگری ( خروج بازیکنان ) فکر نمیکنم.

جام حذفی و تک بازی :

در نگاه اول درست است که بازی ها به صورت تک بازی راحت تر بنظر می ایند اما در اینگونه بازی ها بسیاری مسائل کار ها را پیچیده میکنند وشاید بهتر بود بازی ها رفت وبرگشت باقی میماند , بعضی بازیکنان قطعا استراحت خواهند کرد.

دمبله :

او بازیکنای مهم برای ما است و خواهد بود , او بی نظیر است , متاسقانه به دلیل مصدومیت با ما زیاد نبوده است اما بازیکن مهمی برای بارسا خواهد بود.

سبک وشیوه تیم :

هنوز به بررسی بازیکنان نیاز دارم شناختی از ان ها دارم اما زیاد عمیق نیست , بعضی از بازیکنان در حال رشد هستند و به تدریج آن ها را خواهیم شناخت من با سرمربی بارسلونا ب صحبت کرده ام تا تمام اطلاعات از بازیکنان را در اختیارم قرار دهد در اصل به زمان بیشتری برای انتخاب نهایی لازم دارم اما میخواهم سریع تر ترکیب اصلی بارسلونا را پیدا کنم.

اهمیت کوپا دل ری :

من همیشه جام ها را دوست دارم واقعیت این است که کوپا یک رقابت زیباست و سعی خواهیم کرد که در آن قهرمان شویم دقیقا مانند لالیگا و لیگ قهرمانان این جام هم یکی از اهداف مشخص ماست.

 

نتو یا تراشتگن ؟ :

برای من این دو تفاوتی ندارند هرکدام میتوانند فردا بازی کنند چه کسی میتواند به این فکر کند که او در کوپا بازی میکند یا برعکس؟

جذب و جدای  بازیکنان الان یا تابستان ؟

نمیتوانم جواب این سوال را بدهم من بعضی صحبت ها را کرده ام اما چیزی را مشخص نکرده ایم این موضوعات داخل باشگاه میمانند و من ترجیح میدهم که شما چنین سوالاتی را از من نپرسید چرا که چیزی نمی گویم.

امرسون :

او بازیکنی است که به خوبی اورا می شناسم و دارم پیشرفت او رامیبینم و این درست است که او هر روز در حال پیشرفت است او دارد به بازیکن با ارزش تبدیل می شود دقیقا همانند بقیه بازیکنان این باشگاه 

آرتور ویدال :

آرتور یک کودک فوق العاده است اما مانند بقیه بازیکنان از قدرت درک و پذیرش او متعجب هستم , اولین چیزی که به بازیکنانم گفتم این بود که خوشحال هستم که تقریبا تمام دستوراتی که داده بودم در بازی مقابل گرانادا انجام شد , حتی دستوراتی که در طول بازی به آن ها میدادم هم به صورت کامل اجرا شد , جزئیات کوچکی وجود دارند که باعث بهتر شدن یک فوتبالیست می شود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.