پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ : به عملکرد خودم 6 میدهم / مردم به من میگویند که برنده لیگ قهرمانان شوید !

کد خبر : 97408  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
مصاحبه مفصل دی یانگ با اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - فرانک دی یانگ بازیکن محبوب بارسلونا با روزنامه اسپورت مصاحبه مفصلی را داشته است که میتوانید قسمت اول آن را  اینجا مشاهده کنید.

 

یک سال از زمان حضور شما در بارسا گذشته است , همه چیز آن طور که انتظار داشتید بود ؟

من از این مدت لذت بردم , رویای من در کودکی همیشه بازی در بارسلونا بوده است از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم ما در سایر موارد تیمی هنوز میتوانیم پیشرفت کنیم اما در حال حاضر من از بازی در بارسا لذت میبرم 

گاهی اوقات اخباری منتشر شد که میگفت شما از پیوستن به بارسا پشیمان شده اید ؟

نه این درست نیست من از پیوستن به بارسولنا حتی برای یک لحظه هم پشیمان نیستم من اینجا بسیار خوشحال هستم چرا که آرزوی همیشه گیم بودن در اینجا بوده است , من با بازیکنانی بازی میکنم که یک افسانه و اسطوره تکرار نشدنی برای من هستن و من از این موضوع لذت میبرم , من در بهترین باشگاه جهن و در یک شهر شگفت انگیز با آب و هوای بسیار عالی هستم.

از تمام اتفاقات در بارسا چه چیزی بیشتر از همه شما را متعجب کرده است ؟ :

نمیدانم , فعلا تازه رسیده ام و چیز خاصی در ذهنم وجود ندارد من اول شروع به شناختن باشگاه کردم هرچند میدانستم که بارسلونا چگونه باشگاهی در جهان است , ولی خب دیدن همه چیز این باشگاه هم مرامتعجب کرده است , در آژاکس هم بعضی موارد وجود داشت اما اینجا همه درباره بارسا و فوتبال صحبت میکنند درباره کار ها و تمرینات تیم , بنظرم بیشترین چیزی که باعث تعجبم شده است تاثیر بارسلونا روی مردم بوده اینکه هر روز مردم درباره شرایط تیم بارسا صحبت میکنند.

معمولا برای آگاهی از همه چیز تیم از رادیو برای اخبار استفاده میکنی یا خواندن روزنامه ؟

بعضی اوقات مطبوعات و گاهی هم رادیو , گاهی هم خانواده و دوستانم چیز های را به من درباره حواشی میگویند و گاهی هم که به بیرون میرم برای خرید و... از رادیو استفاده میکنم.

آیا خودتان را بازیکن خوب و افسانه ای میدایند ؟

این چیزی نیست که بتوانم درباره آن صحبت کنم اما من همیشه سعی خواهم کرد که بهترین عملکردم را نشان دهم , اکنون دارم روی تمرینات کار میکنم و میخواهم بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم , اگر عملکردم بهتر شود شاید به عنوان یک اسطوره یا افسانه هم باشم اما در نهایت مردم من را به عنوان یک بازین فوتبال بیاد خواهند آورد.

کرایوف 5 سال در بارسا بود , شما بیشتر میمانید ؟

امیدوارم , بسیار بسیار امیدوارم ,  حتی تا پایان دوران فوتبالی ام میخواهم اینجا بمانم.

تا حالا به بازنشستگی در بارسا فکر کرده اید ؟

همیشه میخواستم در بارسا بازی کنم و الان اینجا هستم دیگر باشگاه بعدی برای من وجود ندارد اما نیمدانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما اینجا خوشحال هستم و سطح بالاتری از بارسا وجود ندارد.

تراشتگن میگوید گاهی بیشتر از آن که احساس آلمانی کند احساس کاتالانی میکند , شما هم همینطور هستید ؟

هنوز احساس هلندی ام کمی بیشتر است ( خنده ) , اما من عاشق این شهر و مردمانش هستم آن ها به من خیلی کمک کرده اند مردم در خیابان من را متوقف میکنن و به من تبریک میگویدند و به من میگویند که بازیکن خوبی هستم اینجا احساس راحتی میکنم مثل اینکه در خانه باشید.

بودن در خیابان های بارسا آسان است ؟ بدون مزاحمت ؟

آره , وقتی با دوست دخترم به شهر میرویم معمولا یک کلاه به سر میکنم ولی خب اگر مردم من را بشناسند برعکس بقیه از این موضوع ناراحت نمیشوم و با آن ها بسیار مودب هستم. آن ها اغلب درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با من صحبت میکنند , این موضوع فشاری به ما وارد نمیکند و برعکس به ما انگیزه بیشتری برای حضور در این رقابت ها به ما میدهد این نشان میدهد که مردم واقعا میخواهند بارسا در لیگ قهرمانان موفق و قهرمان شود و قطعا نظر ما هم همین است.

اخیرا بارسلونا مربی اش را تغییر داده است, این خوب است یا بد ؟

نمیدانم , به طور معمول وقتی شما مربی خود را عوض میکنید نشانه خوبی نیست , بنظرم میتوانستیم بهتر عمل کنیم اما هیچکداممان ( بازیکنان و مربی ) بد نبودیم , ما در لیگ قهرمانان هستیم و در لالیگا صدر نشینیم و در کوپا هم صعود کردیم هرچند بازی خوبی مقابل ایبیزا نداشته ایم ,  با والورده خوب کار کردیم و امیدوارم این روند با کیکه ستین هم اتفاق بیوفتد.

انتظار داشتید که اینقدر بازی کنید و در ترکیب باشید ؟

از شرایط فعلی بسیار راضی هستم , امیدوارم بتوانم همانند این فصل کارم را ادامه دهم , من عملکرد بدی نداشته ام و خوب بوده ام اما بنظرم هنوز هم میتوانم بهتر از الان باشم.

برای خودتان از 0 تا 10 چند در نظر میگیرد؟

6 یا 6 و نیم ! , دقیاقی زیادی بازی کرده ام و کم و بیش خوب بوده ام اما هنوز میتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.