پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کیکه ستین : بازی میتوانست 8 بر 3 باشد / حالا باید روی بازی با بیلبائو تمرکز کنیم !

کد خبر : 97681  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 بهمن 1398
بارسلونا به لطف گل های آنسو فاتی برنده بازی شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امشب در نوکمپ به لطف گل های آنسو فاتی و درخشش مسی توانست فاصله خود با رئال را به 3 امتیاز کاهش دهد , حالا این تیم باید به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. کیکه ستین بعد از بازی امشب مصاحبه انجام داده است.

 

عملکرد تیم :

من از خیلی از چیز ها خوشحال هستم اما نه همه چیز  , در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم در نیمه دوم ما فرصت های بیشتری خلق کردیم و میتوانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم در قسمت های از بازی ما کنترل خود را از دست دادیم ولی در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

نگرانی درباره عدم گلزنی تیم وجود دارد ؟

بله کمی در این رابطه نگران هستم چرا که ممکن است شما روی یک اشتباه گل بخورید و امتیاز از دست دهید ولی امشب ما موقعیت های زیادی خلق کردیم و بد شانس بودیم , این بازی میتوانست 8 بر2 یا 8 بر 3 باشد.

شب تاریخی آنسو فاتی ؟

این پسر در حال ظهور است او پتاسیل زیادی دارد و کار ها را خیلی خوب انجام میدهد بدهی است که او امروز یک روز تاریخی داشته است نه تنها برای گل ها بلکه در فاز دفاعی هم او خوب عمل کرد او اینده امیدوار کننده ای خواهد داشت و ما میخواهیم برای رشد بیشتر به او کمک کنیم.

دفاع سه نفره را کلا رها کردید ؟

ما در طول مسابقات با ترکیب های مختلفی بازی خواهیم کرد ما انچه که بازیکنان انجام میدهند را میبینیم و در نهایت چنین اطلاعاتی میتوانند در ادامه به ما خیلی کمک کنند شما تغییرات را بزودی خواهید دید

 

هفته مهم :

هر بازی مهم است ,  اینجا باید همیشه پیروز شد اکنون ما یک بازی بسیار دشوار مقابل حریفی سر سخت در کوپا دل ری داریم و هدف بعدی تیم هم برد در ان بازی است و قرار نیست توقفی داشته باشیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.