پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش تمرینات امروز : ویدال به تمرینات گروهی بازگشت جرارد پیکه خارج شد !

کد خبر : 97734  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 بهمن 1398
جو تیم بنظر آرام می رسید

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از کشمش ها و جرب بحث های جدی خارج از باشگاه بازیکنان پس از یک روز استراحت به تمرینات خود برگشته اند.

 

طبق گزارش اسپورت بازیکنان بارسلونا به تمرینات برگشتند , آرتور ویدال که به دلیل مصدومیت بازی مقابل لوانته را از دست داده بود تواسنت به تمرینات گروهی بازگردد و برای بازی مقابل بیلبائو در دست رس تیم خواهد بود , از طرف دیگری در فاصله یک روز مانده تا بازی مقابل بیلبائو جرارد پیکه تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام و احتمال از دست دادن بازی مقابل بیلبائو توسط او وجود دارد . هرچند جرارد پیکه بازی هفته بعد بارسلونا  بتیس را هم به دلیل 5 کارته شدن از دست داده است.

 

عثمان دمبله و لوئیس سوارز و نتو سه بازیکن مصدوم بارسلونا بودند که در تمرینات امروز غایب بودند از طرف دیگر Iñaki Peña;  Dani Morer, Araujo and Chumi;  Riqui Puig , Collado;   Kike Saverio , Álex Collado نیز از بارسلونا ب در تمرینات امروز حضور داشتند.

 

اوضاع جو تیم :

بعد از اتفاقات روز گذشته بازیکنان تیم با چهره کاملا جدی وارد تمرینات شدند و بعد از صحبت های کیکه ستین با بازیکنان تمرینات شروع شد , سرخیو بوسکتس و سرجی روبرتو در تمرینات دقایقی باهم درباره اتفاقات گذشته صحبت کردند از طرف دیگر کیکه ستین دستور داد بازیکنان با تشکیل یک حلقه توپ را بین همدیگر پاس کاری کنند که در بین باتوجه به اتفاقات خنده داری که برای اومتیتی رخ داد دقایقی چهره تیم خندان بود از سوی دیگر لئو مسی هم هنگام شروع این تمرین چهره خندانی داشت , چهره ای که این روز ها در بین بازیکنان بارسلونا کمتر دیده ایم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.