پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی کیکه ستین : مصدومیت دمبله برخی برنامه های ما را خراب کرد / اگر روبی گفته است لورن جای نمی رود پس جای نمی رود !

کد خبر : 97966  |  زمان ارسال : جمعه 25 بهمن 1398
کیه ستین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با ختافه شرکت کرد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و ختافه شنبه در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت , کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شده است.

 

بازی مقابل ختافه ؟

ختافه تیمی است که نشان داده است مدت ها خوب کار کرده است , آن ها برنامه ریزی دارند که خیلی خوب آن را توسعه داده اند و آن ها را به اینجا رسانده است در لیگ های معتبر اروپایی رسیدن به جایگاه سوم دشوار است و کار ساده ای نیست برای برنده شدن مقابل آن ها در لحظه سختی قرار داریم و قطعا بازی پیچیده ای مقابل آن ها خواهیم داشت , من بازی رقبا را به شدت دنبال میکنم و موضوع ام با بوردالی را کاملا فراموش کرده ام و قصد ندارم در این باره صحبتی داشته باشم.

اومتیتی :

اومتیتی برای بودن در چنین جایگاهی کالام آماده است او بازیکن فوق العاده ای است که میتواند به ما کمک زیادی کند و عملکرد اش هم بسیار عالی خواهد بود همه ما از جمله خود من هم زمانی اشتباه میکنیم اما در بازی آخر او بازی خوبی به نمایش گذاشت , او از برخی ناراحتی ها رهایی یافته و فردا در دست رس خواهد بود.

امضا با یک مهاجم ؟

من برای انچه اتفاق افتاده و می افتد آماده هستم باید ببینم ابتدا کمیته چه تصمیمی درباره ما میگیرد.

ماناج ؟

ماناج بازیکنی است که مدت زیادی نیست که اینجاست اما ویژگی های دارد و میتواند در طول فصل به ما کمک کند به همین دلیل او وارد تمرینات تیم شده است همانند آبیل رویز و یا بازیکنان جوان دیگر

صحبت های سرمربی بتیس ؟

اگر روبی گفته باشد که لورن بتیس را ترک نخواهد کرد پس چنین خواهد شد , من حرفی در این باره ندارم چرا که او بازیکن من نیست و من در این باره صحبت نخواهم کرد.

فکیر؟

فکیر بازیکن خاصی است اما شانس زیادی در مقابل آن نداریم ما مسابقات را تحلیل کرده ایم و موارد زیادی وجود دارد  که نشان میدهد نسبت به اوایل فصل پیرشفت زیادی داشته ایم.

صدر نشینی رئال ؟

بسیاری از لیگ ها در هفته های اخر قهرمان آن ها مشخص خواهند شد , در انتهای فصل اتفاقاتی رخ خواهد داد که تحت کنترل تیم های صدر نشین نیست فکر میکنم ما به اندازه رئال مادرید روی قهرمانی در لالیگا متمرکز هستیم ما سه امتیاز کمتر داریم اما بنظرم کاملا برای رقابت با رئال آماده هستیم.

دی یانگ ؟

دی یانگ بازیکن بزرگی است که هیچ بن بستی برای من ندارد , او بازیکن بسیار پذیرنده ای است که به یادگیری خود ادامه میدهد عملکرد او خوب است و امیدوارم که او به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد.

بازگشت زود هنگام سوارز ؟

نه با لوئیس سوارز و نه حتی با دکتر هایش صحبت نکرده ام , هر روز اورا در باشگاه میبینم و سلام واحوال پرسی میکنیم و به کار های خود ادامه میدهیم , امیدوارم که او بتواند زودتر به میادین بازگردد.

برد های پر گل :

من هم دوست دارم که در 10 دقیقه با گل های زیاد تکلیف بازی را مشخص کنیم اما این کار اسانی نیست ما میتاونیم به بازی های همچون لگانس (5-0) نگاه کنیم هرچند در اینگونه بازی ها هم چیز های برای بهبودی وجود دارند , واقعیت این است که لیگ اسپانیا لیگ اسانی نیست و با دیدن بازی فردا این را خواهید فهمید.

 استراحت به مسی ؟

اگر لئو بازی میکند این یعنی او این توانای را دارد ممکن است بعضی مواقع مجبور شویم به او  استراحت دهیم اما این چیزی نیست که زیاد به آن فکر کنم چرا که این بازیکنان عادت دارند که چهارشنبه و شنبه بازی کنند و نیازی به استراحت ندارند. خواهیم دید که  استراحت وجود خواهد داشت یا خیر.

مصدومیت دوباره دمبله ؟

مصدومیت دمبله برخی برنامه های ما را بهم ریخت و ما را در معرض خطر قرار داد اما شما همیشه باید برنامه دیگری داشته باشید چرا که ما با 11 بازیکن بازی میکنیم , امیدوارم که چنین اجازه ای به ما داده شود اما اگر به ما هم چنین مجوزی داده نشود ما خود را آماده خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان ؟

6 یا 7 یا 8 تیم هستند که لایق بودن در فینال هستند , ما از رسیدن به فینال همانند بقیه تیم ها هیجان زده هستیم و سعی خود را میکنیم که در آن جا ( فینال) حضور داشته باشیم.

روز ولنتاین ؟

آدم احساسی هستم ,  نمیدانم که چه کسی درباشگاه گل گذاشته بود اما احساسی همانند ملاقات با همسرم به من دست داد.

بازی های بارسا ؟

هرچیزی مهم و ضروری است , ما سعی میکنیم که به بازیکنان بفهمانیم که باید شکست بخوریم اما حمایت هایمان جای نرود , تصمیماتی که با توجه به شرایط تیم سریعا گرفته شود و نکته مهم درستی این تصمیمات است , اما شما باید جلوی حمله سریع بازیکنان حریف و ضد حمله ها را بگیرید , این گونه موارد چیز های مهمی هستند بسیار مهم 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.