پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن دروازه بانی که مقابل ختافه ناجی بارسا بود

کد خبر : 97992  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 بهمن 1398
مارک دوباره ناجی بارسا بود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در بازی مقابل ختافه توانست با 2 گل حریف خود را شکست دهد , تراشتگن بار دیگر ارزش خود را در این بازی نشان داده است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو مارک آندره تراشتگن بار دیگر در نقش یک ناجی برای بارسلونا بود او در یک صحنه خطرناک که می توانست گل دوم ختافه و آنخل رودریگز به ثمر برسد مانع از این کار شد و با یک واکنش فوق العاده توانست بارسا را نجات دهد. اما این تنها ویژه گی تراشتگن به عنوان یک دروازه بان برای بارسلونا نیست او قدرت پا به توپ بسیاری دارد که باتوجه به سبک بارسا این نکته بسیار حائز اهمیت است.

 

طبق گزارش OPTA تراشتگن در بازی مقابل ختافه 69 پاس داشت که این تعداد پاس کاری از سال 2005 به امرزو بی سابقه بوده است , این نشان میدهد که در سیستم کیکه سیتن دروازه بان میتواند چقدر موثر باشد.

 

تراتشگن این فصل دو پاس گل هم دارد , او یک پاس گل را برای گریزمان و دیگری را به سوارز داده است هر چند این ها در زمان والورده بود و با توجه به سبک کیکه ستین که سبک بارسا مبتنی بر پاس های کوتاه است بنظر نمی رسد دوباره تکرار شود .

 

البته این مقدار پاس به عقب از سوی هواداران خوشایند نبود و آن ها بار هااعتراض خود را به این سبک با سوت های ممتد اعلام کردند...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.