پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : درخواست های ژاوی برای سرمربی گری در بارسا چه بود؟

کد خبر : 98104  |  زمان ارسال : جمعه 2 اسفند 1398
او در ماه ژوئن میآمد و پویول را هم نزدیک خودش می خواست

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بعد از اخراج والورده در صدد به خدمت گرفتن ژاوی برای سرمربی گری در بارسلونا بود هرچند آبیدال گفت خبری از پیشنهاد رسمی نبوده است و صرفا درخواست های او بررسی شده اند.

 

طبق گزارش موندو و به نقل از کادنا سر ژاوی هرناندز اولین گزینه بارسلونا بعد از اخراج والورده بود اما او در نهایت به بارسلونا نیامد , این مذاکرات با حضور اریک آبیدال و اسکار گراوو با ژاوی در الدوحه قطر انجام شد .

 

در مرجله اول برخلاف آنچه بارسا درخواست کرد ژاوی هرناندز از بارسلونا درخواست که در ماه ژوئن آینده یعنی انتهای فصل به بارسلونا خواهد آمد و نه در ماه ژانویه , این درخواست با مخالفت بارسا همراه بود چون باشگاه هم نمیتوانست مربی 6 ماهه ای را به خدمت بگیرد.

 

در درخواست دوم ژاوی هرناندز میخواست کنترل کامل تصمیمات و اتفاقات مدیر ورزشی تیم را در دست داشته باشد , او نمیخواست که محدود باشد و میخواست که هیئت مدیره بازیکنان که او نیاز داشت را تامین کنند .

 

درخواست سوم : پویول را کنار خودم میخواهم

 

سرانجام یکی دیگر از درخواست های ژاوی امضای قرارداد با پویول بود ژاوی میخواست که پویول در باشگاه و نزدیک او باشد اتفاقی که ممکن بود باعث اخراج آبیدال و جانشینی او توسط پویول شود که هم اکنون هم همین اتفاق می تواند رخ دهد.

 

در پایان نه ژاوی و نه بارسا با همدیگر به توافقی نرسیدند و ژاوی در تیم السد به ادامه فعالیت خود پرداخت و بارسلونا هم به سراغ ستین رفت تا با او تا سال 2022 قرار داد امضا کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.