پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن : میخواهیم بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم / بازی سختی مقابل ناپولی خواهیم داشت

کد خبر : 98192  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 اسفند 1398
باید قدم به قدم پیش برویم

اختصاصی بارسا نیوز - مارک آندره تراشتگن به تازگی پدر شده است , او مصاحبه مفصلی را با موندو انجام داده است که به آن خواهیم پرداخت.

یکی از ویژه گی های تو بازی با توپ است , بنظر ستین میخواهد بیشتر از دروازه پاسکاری را شروع کند در مقابل بیلبائو خطر زیادی داشت , کیکه از شما چه میخواهد ؟

در هربازی چیز های وجود خواهد داشت که می توانید آن را بهبود ببخشید و جزئیات را بهتر کنید همانند بازی آخر که در آن چیز های وجود داشت که باید بهتر عمل کنیم , نکته مهم این است که ما قادر هستیم این موارد را برطرف کنیم و نتایج را به نفع خودمان برگردانیم اما قصد ما این است به روشی که مربی میگوید آن را بدست آوریم من همانند بقیه بازیکنان تیم خودم را با آنچه سرمربی میگوید منطبق میکنم ما میخواهیم که به خوبی آماده شویم و از بازی ها لذت ببریم.

بعد از ناکامی در بازی های همچون رم و لیورپول سه شنبه بار دیگر به یک ورزشگاه دیگری خواهید رفت که تماشاگران فشار زیادی را به میهمان وارد میکند , آیا از نظر ذهنی آماده بازی در این ورزشگاه و رقابت در لیگ قهرمانان هستید ؟

بله , همیشه در هر سال تمرکز ما در لیگ قهرمانان خوب بوده است , ما انجا یک بازی بسیار دشواری را خواهیم داشت اما میدانیم که میخواهیم هرکاری برای گرفتن یک نتیجه خوب انجام دهیم و در نهایت کار را در نوکمپ تمام کنیم بیاد قدم قدم در این راه حرکت کنیم که تا الان کمک زیادی به ما کرده است.

میدانید که بارسا قصد دارد با شما تمدید قرار داد کند , آیا درباره تمدید قرار داد صحبت کرده اید این تمدید چند ساله خواهد بود؟

دو سال از قراردادم باقی مانده است من و خانواده ام اینجا خیلی راحت هستیم , در خانه هستیم و هدفم این است که با باشگاه ادامه دهم در حال حاضر یکسری مکالماتی برای تمدید قرار داد وجود دارد چرا که هیچ عجله ای از طرف من وجود ندارد و من بیشتر روی کار خودم متمرکز هستم هفته های بسیار سختی در انتظار داریم و میخواهیم در آن ها پیروز باشیم من اینگونه کار ها را به ایجنتم سپرده ام و او من را از همه چیز مطلع میکند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.