پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس سوارز : با بازی کردن گریزمان در پست شماره 9 به تیم آسیب رسید / من خوب بازی نمیکردم چون در زانویم احساس درد داشتم !

کد خبر : 98318  |  زمان ارسال : شنبه 10 اسفند 1398
میخواهم ثابت کنم که 4 ماه دور از میادین نخواهم بود

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس سوارز به دلیل عمل جراحی پای خود حدود 4 ماه دور از میادین خواهد بود اما خودش میگوید زودتر از این ها به میادین بازخواهد گشت , در مصاحبه ای که با rac1  داشته است فاش کرده است که ممکن است قرار دادش به صورت اتوماتیک در سال 2021 تمدید شود.

 

حضور در بارسا و تمدید قرار داد ؟

من اینجا خوشحالم و خانواده هم اینجا کاملا خوشحال هستند , میخواهم اینجا بمانم اما چنین تصمیمی بر عهده من نیست و باید باشگاه تصمیم بگیرد که در این باره چگونه عمل کند بنظر میرسد اکنون آن ها نگران تمدید قرار داد با من نیستند , در قرار داد من بندی وجود دارد که اگر برای فصل بعدی در 60 درصد دیدار های که در دست رس هستم بازی کنم قراردادم به صورت اتوماتیک تمدید می شود.

 

لاتارو مارتینز به عنوان یک جانشین برای شما؟

این طبیعی است که باشگاه به دنبال یک جانشین مطمئن برای من باشد , لاتارو یک بازیکن عالی است که بسیار موثر بازی میکند او میتواند در بارسا بسیار موفق باشد .

مارتین برایتویت ؟

بنظرم درباره مارتین بسیاری از افراد فکر میکنند که او از لگانس آمده است اما حقیقت این است که او یک برنامه عالی دارد و در سطح بسیار بالایی است که میتواند با توجه به سطح بازیکنان کنار خود پتانسیل اصلی اش را نشان دهد من فکر میکنم او میتواند در پست شماره من بازی کند , ما اکنون در آن پست بازیکنی نداریم گریزمان در پست شماره 9 بازی کرد که به تیم آسیب رسید !

 

گریزمان شماره 9 ؟

یک بازیکن شماره 9 باید عادت داشته باشد که فضا را  برای بازیکنان دیگر اماده کند و نقش خود را انجام دهد تا در طول 20 متر مکعب بتواند کار خود را به درستی انجام دهد این همان چیزی است که با حضورم به لئو یک برتری می رسید ( باز کردن فضا برای لئو ) , آنتوان ولی بیشتر تلاش میکند یک فضا برای خود بسازد نه سایر بازیکنان تیم .

 

آینده مسی ؟

امیدوارم بماند و این طبیعی است که او درباره آینده اش حرف بزند , اگر باشگاه یک تیم رقابتی را برای کسب جام ها ببنند لئو مسی هم برای همیشه اینجا خواهد ماند , این را خودش گفته است و باشگاه هم بنظرم کاملا درک کرده است .

حواشی اخیر آبیدال و بارتومئو :

این که بازیکنان برای اخراج یک مربی متهم شوند برای ما سخت و دردناک است و خود آبیدال هم با توجه به اینکه زمانی بازیکن بود باید این را میفهمید اما مشکلی بین ما و ابیدال وجود ندارد و همه چیز کاملا طبیعی است , درباره حواشی بارتومئو هم چیزی در رختکن صحبت نشده است میدانم که رئیس با کاپیتان ها صحبت کرده است اما در رختکن یا گروه واتس آپ در این باره صحبت نکرده ایم و هرگز هم نخواهیم کرد.

عمل جراحی و انتقادات اسطوره لیپور از شما ؟

وقتی فهمیدم که 4 ماه دور خواهم بود ناراحت شدم ابتدا قرار این بود 1 ماه و نیم باشد , تصمیم پزشک این بود که تمام ناراحتی های زانویم خوب شود که برای من بهترین بود و قبل از بیهوشی کاملا قوی بودم اما وقتی به هوش آمدم و زمان دوری ام را فهمیدم ناراحت شدم اما تصمیم گرفتم این رویه را تغییر دهم , میخواهم ثابت کنم که این مصدومتم 4 ماه طول نخواهد کشید , در طول درمان تنها یک روز استراحت داشته ام البته شب ها باید کاملا به پا استراحت داد برای همین فرصتی خوبی است که کنار خانواده ام باشم . درمودر انتقادات عادت کرده ام من آنطور بازی میکردم چون مجبور بودم , چون احساس درد در زانو داشتم , همه از مظکلات عضروفی من آگاهی داشتند و من مجبور بودم از زانوی دیگرم بیشتر و بیشتر کار بکشم که باعث مشکلات بیشتری می شد من نسبت به انتقادات شدیدی که به من می شود مخالف هستم من همچنین بسیار محکم هستم تا ثابت کنم زودتر از 4 ماه به میادین باز میگردم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.