پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: 5 دوئل جذاب در بازی الکلاسیکو

کد خبر : 98358  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 اسفند 1398
بارسلونا به دنبال کسب پیروزی مقابل رئال مادرید است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت بارسلونا یکشنبه 11 اسفند ساعت 23:30 دقیقه در دیداری خارج از خانه مصاف رئال مادرید میرود.

 

زین الدین زیدان و کیکه ستین:

دو سرمربی به این سه امتیاز نیاز زیادی دارند، در این بین زیدان پس از دو باخت اخیر مقابل لوانته و منچسترسیتی فشار بیشتری را حس میکند. در سانتیاگو برنابئو زیدان تنها یک بار و آن هم در سوپرکاپ اسپانیا موفق به شکست بارسلونا شده است.

 

این بزرگترین دوئل کیکه ستین خواهد بود. کیکه دو بار با رئال بتیس در سانتیاگو برنابئو پیروز شده و یک بار هم با لاس پالماس در سانتیاگو برنابئو موفق به کسب تساوی شده است. این بازی میتواند شانس بارسلونا برای کسب لالیگا را تاحد زیادی بالا ببرد.

 

کورتوا و تراشتگن:

گلر بلژیکی در این فصل 14 کلین شیت را به نام خود ثبت کرده این درحالی است که تراشتگن 13 کلین شیت را ثبت کرده است، اما نباید فراموش کنیم که سیو های تراشتگن در بسیاری از مواقع بارسلونا را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نجات دادند.

 

تراشتگن از آگوست 2017 تاکنون گلی در برنابئو از رئال مادرید دریافت نکرده است.

 

سرخیو راموس و جرارد پیکه:

این دو رهبر خط دفاعی دو تیم محسوب میشوند، این دو همچنین از منفورترین چهره ها در تیم مقابل به حساب می آیند. راموس امشب با 43 بازی رکورددار بازی در الکلاسیکو خواهد شد. وی با این بازی خوب خود میتواند اخراج خود مقابل منچسترسیتی را بپوشاند.

 

پیکه پس از این که در بازی مقابل ناپولی قادر به ادامه بازی نبود طرفداران بارسلونا را با ترس مواجه کرد ولی وی میتواند در این بازی به میدان برود. عملکرد وی در این فصل بسیار خوب بوده، این الکلاسیکوی 38 پیکه خواهد بود.

 

تونی کروس و فرنکی دی یانگ:

تا به اینجا کروس در دو بازی مهم رئال مادرید غایب بوده است، یکی مقابل اتلتیکومادرید و دیگری هم مقابل منچسترسیتی، این میتواند انگیزه وی را بالاتر ببرد تا خود را به زیدان اثبات کند.

 

از سوی دیگر دی یانگ با 22 سال سن وی برای بار دوم در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت. وی تا به اینجای فصل 2 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده است.

 

کریم بنزما و لیونل مسی:

دو تیم برای پیروزی در بازی امشب نیاز به گلزنی دارند. مسی با 4 گلی که مقابل ایبار به ثمر رساند از بنزما در جدول گلزنان لالیگا فاصله گرفت. مسی 18 گل و بنزما 13 گل در لالیگا به ثمر رسانده اند، لازم به ذکر است که بنزما در 5 بازی اخیر برای رئال مادرید موفق به گلزنی نشده است.

 

در این بین مسی با 26 گل، گلزنترین بازیکن تاریخ الکلاسیکو محسوب میشود. با مصدومیت سوارز نیاز بارسلونا به گلزنی  مسی بیش از پیش است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.