پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به روایت یک روزنامه نگار : آینده تراشتگن در فصل بعد معلوم نیست !

کد خبر : 98425  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 اسفند 1398
بنظر می رسد تراشتگن در بارسا از حضور طولانی مدت خود مطمئن نیست

اختصاصی بارسا نیوز - تراشتگن در این فصل بر خلاف فصل های گذشته حواشی زیادی را اطراف خود دارد و بنظر می رسد او در باره آینده خود در بارسا مطمئن نیست.

 

طبق گزارش روزنامه AS یک روزنامه نگار به نام ر Lluis Canut از Club Mitjanit" با رادیو کاتالونیا و اسپورت 3 صحبت های داشته  است و داستانی را تعریف کرده است که بنظر می رسد مربوط به آینده نامعلوم تراشتگن در بارسا است .

 

این روزنامه نگار میگوید در طی چند روز گذشته با تراشتگن تماس گرفته تا درباره ساختن یک بیوگرافی از او در بارسا برای فصل بعد صحبت کند اما این دروازه بان آن را رد کرده است و به وی گفته است که معلوم نیست فصل بعدی در بارسا باشد یا خیر!

 

این داستان باتوجه به حواشی اخیر این دروازه بان آلمانی در بارسا چندان هم تعجب آور نخواهد بود , چند هفته پیش بود که خبری از درگیری دوبازیکن در رختکن بارسا باعث حواشی این تیم شد که به گفته بسیاری از رسانه ها ان دو بازیکن لئو مسی و تراشتگن بوده اند و بنظر میرسد دعوای آن ها روی یک کل کل فوتبالی بوده است.

 

بعد از آن در طول این فصل تراشتگن بارها مصاحبه های تندی را علیه بازیکنان خودی انجام داده است که موجب تعجب شده  است به عنوان مثال در بازی مقابل اسلاویگ پراگ تراشتگن واضحا اعلام کرد که بازیکنان بارسا آنقدر خوب بازی نمیکنند و نیاز به پیشرفت زیادی دارند .

 

یا در الکلاسیکو همین هفته که در صحنه ای از بازی تراشتگن به شدت از بازیکنان بارسا به علت نگرفتن ایسکو هنگام کرنر رئال مادرید خشمگین شد , و در نهایت این خود او بود که ضربه ایسکو را به زیبای هرچه تمام تر مهار کرد.

 

مشخصا این رفتار ها باعث افزایش فاصله بین او با بازیکنان بزرگ رختکن شده است یا حداقل باتوجه به حواشی اینطور بنظر می رسد.

 

رفتن تراشتگن از بارسا البته آنچنان ساده هم نخواهد بود چرا که اولا او در بند فسخ قرار داد 180 میلیون یورویی دارد و قرار دادش تا ژوئن 2022 زمان دارد و دوما بارسا به او به عنوان دروازه بان دهه آینده نگاه میکند و نمیخواهد چنین دروازه بانی را از دست بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.