پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن میخواهد شماره 1 بارسلونا باقی بماند

کد خبر : 98493  |  زمان ارسال : شنبه 17 اسفند 1398
او در حال ساختن خانه ای در منطقه Castelldefels کاتالونیا است

اختصاصی بارسا نیوز - چندی پیش بود که سانه های مادریدی ادعا کرده اند که تراشتگن نمیخواهد در بارسلونا بماند و حتی برای یک فصل دیگر هم کاملا مطمئن نیست.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو ایجنت تراشتگن روز پنجشنبه گذشته با اریک آبیدال مدیر فنی بارسلونا جلسه داشت این اولین جلسه بین این دو نبود و حتی دومی هم نبود , این یک روند مذاکره برای تمدید قرار داد تراشتگن در بارسا است.

 

در سال 2014 او با 12 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و قرار داد او تا 2022 و با رقم 180 میلیون یورو است که در آن دوران یک رقم دیووانه کننده به شمار می رفت اما اکنون یک رقم معولی برای بهترین ها است و بسیاری از باشگاه میتوانند آن را پرداخت کنند. و چندان هم غیر قابل دست رسی نیست

 

به هر جال همیشه اینگونه موارد به احساس خود بازیکن مرتبط خواهد بود که ایجنت تراتشگن گفته است که مارک میخواهد در بارسا ادامه دهد , بار ها گفته شده است که او بهترین دروازه بان جهان است و برای همین او هم در همان سطح میخواهد حقوق دریافت کند.

 

این یک موضوع عادی است چرا که اگر شما در یک پست بهترین هستید باید مطابق با همان حقوق دریافت کنید به هر حال تراشتگن تمام تمرکز خود را روی بلوگرنا قرار داده است و حتی در منطقه ای Castelldefels  در کاتالونیا در حال ساختن یک خانه برای خود استو این ها نشان میدهد او در بارسا کاملا خوش حال است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.