پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : هرآنچه که باید در مورد رویارویی بارسلونا و رئال سوسیداد بدانید

کد خبر : 98503  |  زمان ارسال : شنبه 17 اسفند 1398
بارسلونا امشب به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت

اختصاصی بارسانیوز-  بارسلونا شنبه 17 اسفند ساعت 21:00 به وقت ایران در نیوکمپ مصاف رئال مادرید میرود.

 

بارسلونا پس از شکست در الکلاسیکو به دنبال کسب سه امتیاز مقابل رئال سوسیداد است تا شانس خود برای کسب لالیگا را حفظ کند. بلوگرانا تنها یک امتیاز با رئال مادرید در جدول لالیگا فاصله دارد.

 

رئال سوسیداد

 

آنها در فرم بسیار خوبی قرار دارند و پشت سرگذاشتن میراندس به فینال کوپا دل ری رسیدند و حریف اتلتیک بیلبائو خواهند بود. رئال سوسیداد با 43 امتیاز در رتبه شش لالیگا قرار دارند. رئال سوسیداد در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود در آنوئتا را با پیروزی پشت سر گذاشته ولی در بازی های خارج از خانه وضعیت خوبی ندارند.

 

رئال سوسیداد از 4 بازی اخیر خود در خارج از خانه تنها یک پیروزی کسب کرده است ولی ر مجموع پنجمین تیم از لحاظ کسب امتیاز در بازی های خارج از خانه محسوب میشوند و از 36 امتیاز ممکن در بازی های خارج از خانه 17 امتیاز کسب کرده اند.

 

رئال سوسیداد در بازی آخر خود موفق شد با گل عدنان یانوزای با نتیجه 1-0 رئال وایادولید را شکست بدهد. یکی از بهترین مهاجمان آنها ویلیان خوزه است که در 24 بازی 8 گل به ثمر رسانده است. رئال سوسیداد همچنین با 43 گل سومین خط حمله لالیگا را دراختیار دارد ولی 19 گل کمتر از بارسلونا به ثمر رسانده اند.

 

از طرفی وضعیت خط دفاعی آنان مطلوب نیست. هردو تیم از نظر گل خورده در رتبه هفتم تیم های لالیگایی قرار دارند، رئال سوسیداد و بارسلونا در مجموع 31 گل دریافت کرده اند.

 

آخرین تقابل دو تیم

 

رئال سوسیداد و بارسلونا آخرین بار در تاریخ 14 دسامبر 2019 درآنوئتا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که با نتیجه 1-1 مساوی شد. 

 

واقعیت های جالب

 

همچنین بارسلونا در دو دهه اخیر حتی امتیاز را با رئال سوسیداد تقسیم نکرده است، بارسلونا در 21 تقابل خود در نیوکمپ با رئال سوسیداد همه را با پیروزی پشت سرگذاشته است و در 12 تای آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.

 

آخرین باری که رئال سوسیداد در نیوکمپ موفق به کسب امتیاز شد به آوریل  1995 برمیگردد که با نتیجه 1-1 با بارسلونا مساوی کرده بود. در مجموع رئال سوسیداد از 72 بازی که در لیگ انجام داده تنها توانسته در سه تای آن پیروز شود.

 

بارسلونا در 25 بازی اخیر خود در نیوکمپ شکست ناپذیر بوده است. بلوگرانا توانسته اند 23 پیروزی و 2تساوی از آخرین تقابل خود در نیوکمپ در لیگ به دست بیاورند. همچنین در 25 بازی اخیر در لیگ بارسلونا تنها یک بار در گلزنی ناموفق بوده که به بازی این فصل مقابل رئال مادرید برمیگردد.

 

لئو مسی در 23 بازی اخیر مقابل رئال سوسیداد 15 گل زده و 9 پاس گل  به هم تیمی های خود داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.