پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : سه نکته ای که میتوانیم از بازی بارسلونا مقابل سوسیداد بدست آوریم

کد خبر : 98549  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 اسفند 1398
بارسلونا شنبه به کمی شانس نیاز داشت

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد دیشب در نوکمپ به مصاف هم رفتند , سوسیداد در بازی های گذشته نشان داده بود که کاملا تیم سرحالی است آن ها به فینال کوپا دل ری هم صعود کرده اند. اما بارسا توانست این تیم را به لطف پنالتی مسی شکست دهد و 3 امتیاز بازی را کسب کرده و موقتا در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد اما بازی نکته های هم داشت.

 

وار این بار به کمک بارسا آمد

 

در حالی که بنظر میرسید بازی با نتیجه 0 بر 0 به پایان می رسد اما در یک صحنه توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن سوسیداد برخورد کرد , داور متوجه این صحنه نشد و بعدا از تاکید جرارد پیکه و همچنین وار صحنه پنالتی اعلام شد و مسی آن را تبدیل به گل کرد و 3 امتیاز بسیار مهم از این بازی دشوار کسب شود , در یک صحنه دیگر در محوطه بارسا گریزمان روی بازیکن سوسیداد اثر گذاشت اما با چک کردن وار ان صحنه پنالتی گرفته نشد. همه چیز نشان میدهد که بارسلونا در بازی شنبه به کمی شانس نیاز داشت.

بریتویت نشان داد که میتواند در ترکیب اصلی باشد

 

بریتویت خرید جدید بارسا برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و خوب هم ظاهر شد , تمایل او به پشت سر گذاشتن مدافعین حریف و سرعتش کاملا مشهود بود و در چند صحنه هم دروازه بان سوسیداد را مجبور به واکنش کرد مطمئنا او بازیکن خطرناک بارسلونا در بازی مقابل سوسیداد بود برعکس گریزمان , گریزمان باز هم یک شب آرام دیگری داشت و کماکان 1 گل در رقابت های لالیگا امسال دارد.

 

بنظر می رسد که بریتویت خود را برای حضور در ترکیب اصلی نشان داده است چرا که در این مدت کم اعتماد مسی را جلب کرده بود و چند پاس با همدیگر داشتند و از طرف دیگری هنگام تعویض هم با تشویق هوادران همراه بود.

 

بارسلونا فشار زیادی را به رئال مادرید وارد کرده است

 

پیروزی مقابل سوسیداد به معنی بازگشت بارسا به صدر جدول و تحت فشار قرار دادن رئال سوسیداد برای بازی امشب آن ها است , امشب آن ها در یک آزمایش سخت قرار دارند و در یک ورزشگاه سخت باید مقابل بتیس پیروز شوند تا صدر را از بارسا پس بگیرند.

 

رئال بتیس در بهترین فرم خود نیست آن ها در شش بازی قبلی پیروز نشده اند اما بازی آن ها مقابل بارسلونا نوای یک تیم سخت کوش را میداد وباید دید که امشب مقابل رئال میتوانند به روند ناکامی های خود پایان دهند یا خیر.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.