پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمدید قرار داد با تراشتگن وارد مرحله نهایی شده است / بارسلونا آرام است

کد خبر : 98564  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 اسفند 1398
بارسلونا حاضر نیست که دروازه بان خود را از دست بدهد

اختصاصی بارسا نیوز - تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا تا 2022 با بارسلونا قرار داد دارد اما دو طرف در حال مذاکره برای تمدید آن هستند.

 

طبق گزارش داریو اسپورت بارسلونا تمام تلاش خود را برای نگه داشتن تراشتگن در بارسلونا انجام خواهد داد , به گفته منابع اسپانیایی مذاکرات بین تراشتگن و بارسلونا وارد مرحله نهایی شده است و نماینده گان دو طرف حدود چهار جلسه را باهم بر سر این موضوع ترتیب داده اند , بارسلونا اطمینان دارد که با وجود اختلاف بر سر دستمزد اما وی را در نهایت در بارسا نگه خواهند داشت.

 

هیئت مدیره بارسلونا تراشتگن را به عنوان یکی از ارکان های اصلی باشگاه میبیند و از هیچ تلاشی برای حفظ او دریغ نخواهد کرد همانطور که موندو دیپورتیو هم هفته پیش تایید کرده بود تراشتگن هیچ تردیدی ندارد که در بارسلونا خواهد ماند در حال حاضر وی حدود 4.6 میلیون یورو در سال حقوق میگیرد که 12 بازیکن از این حیث در بارسا است البته بازیکنانی همچون ویدال و سرجی روبرتو و جوردی البا از او بیشتر دستمزد میگیرند گفته میشود که دروازه بان آلمانی علارغم حواشی زیاد بارسا اما در این تیم راحت است و درست است که بحران های داخلی وی را ناراحت کرده است اما او میخواهد در این تیم بماند و حتی مدتی است او شروع به یادگیری زبان کاتالونیا کرده است.

 

در پایان ماه مارس یک جلسه ویژه و احتمالا نهایی بین نماینده گان او و بارسا انجام می شود که بنظر میرسد دو طرف به توافق کامل دست یابند بارسا میخواهد قرار داد وی را تا 2024 تمدید کرده و بند فسخ او را هم از 180 به 200 میلیون یورو افزایش دهد.

 

از سوی دیگر تراشتگن هم درخواست حقوق بیشتری را در تیم دارد که خواسته اش منطقی به نظر میرسد اما باشگاه بارسلونا هم یک سقف برای دستمزد های خود دارد.

 

باشگاه بارسا از حواشی اخیر مبنی بر علاقه چلسی برای به خدمت گرفتن تراشتگن نگرانی ندارد چون میداند که تراشتگن میخواهد در تیم بارسا بماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.