پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا مدافع منچستر سیتی را در لیست خرید های تابستان خود قرار داد !

کد خبر : 98793  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 فروردین 1399
بارسا به واسطه حکم یوفا برای سیتی میخواهد این بازیکن را از سیتی جذب کند

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برنامه ریزی های خود برای فصل بعدی اش را انجام داده است و اکنون در حال بررسی گزینه های مد نظر خود در بازار نقل و انتقالاتی است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو بارسلونا از قبل برنامه ریزی خود برای فصل اتی را شروع کرده است و گفته میشود که لاپورته مدافع جوان منچستر سیتی یکی از گزینه های این تیم است.

 

بارسلونا روی لاپورته 25 ساله دست گذاشته است و این باشگاه میگوید که او میتواند جایگزین مناسبی برای جرارد پیکه 33 ساله در بارسا است , لاپورته امروز صفحه نخست این روزنامه را به خود اختصاص داده بود

 

به نقل منابع نزدیک به باشگاه مدیران فنی این تیم میگویند در صورتی که حکم یوفا برای منچستر سیتی و محرومیت از 2 فصل در رقابت های اروپایی رفع نشود آن ها شانس بسیار خوبی برای جذب این بازیکن دارند.

 

کیکه ستین هم توانایی های این مدافع را دوست دارد و علاوه بر این او بازیکن فیزیکی است که دقیقا بارسا به همچین بازیکنی نیاز دارد او 190 سانتی متر هم قد دارد.

 

موندو اضافه میکند که این اولین باری نیست که بارسا به لاپورته ابراز علاقه میکند در روز های که او در اتلتیک مادرید حضور داشت هم بارسا به وی علاقه داشت اما بند فسخ 60 میلیون یورویی او در این تیم مانع از این انتقال شد. اتلتیک مادرید تنها با پرداخت فسخ قرار داد وی مایل به این انتقال بود.

 

منچستر سیتی در سال 2018 بند فسخ وی را پرداخت کرد و در 72 بازی برای این تیم او 5 گل و 3 پاس گل داده است. او این فصل تنها در 8 بازی در دست رس بوده است چرا که از ماه سپتامبر با مصدومیتی از ناحیه زانو روبه رو شد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.